вівторок, 28 червня 2022 р.

Українська Мрія.

 

Дефолт, де dark, джамахерія:
Планета темних в чорноті!
Я ж Українська! Світла! Мрія!
Що нездоланна в зір терті.

- Я одночасно і дитина,
яка побачила Христа.
Й святої Матері хустина,
і поцілунок в Їх вуста.

Я на війні.Та не малюю,
кривавим пензлем жах і біль.
І не кричу я в алілую,
ради ракетних божевіль.

Це мною створена картина,
в якій майбутнє навпаки.
Без війн від східного кретина,
і де відсутні хробаки.

- Я не дрижу від тіні криги,
й брудного холоду пітьми.
Я не боюсь попа-ростриги,
що топче квіти чобітьми́;

- Я полечу в високе Небо,
щоб досягнути Тихий Рай.
Там соловейку вишень треба,
Мені ж до вишень коровай:

Я не боюся вже нічого,
після Гостомельських ночей;
Бо я з Марією і Богом,
Бо Я Сльоза із Їх очей...
***
Nebratan

Related Posts with Thumbnails