вівторок, 28 серпня 2018 р.

Іспавєдь макшанкі (на макшанцкам язікє).


"Раділася я в тайгє,
в красівєйшем чумє.
Єла-срала на пургє,
і в мєчтах о ГУМє.

Паступіла в камсамол,
вирасши аднако.
Муж папался багамол,
но плахой єбако.

Затащіл мєня в пастєль
каларадцкой лєнтой.
На мандє открилась щєль,
в диркє імпотєнтной.

Памагала мужиньку,
взросло нє па дєцкі.
Аказалась на боку
в гораді Данєцкі!

Павалялась дєнь-другой,
і папьорлась в Кієв.
Нєнавідящєй мандой,
щі свої повиєв!

Вєдь душі і мозга нєт!
(У мєня-мокшанкі)
Только рубчік за міньєт,
язиком с ізнанкі!

Кісєльова я люблю,
і Фуйла за щьокі.
Также спічкі к фітілю,
і с сасєдом склокі!

Праєплась 17-ть лєт,
я вдалі от Мокши.
Пострадал мєнталітєт,
от добра отьокши!

Атвєчала людям злом,
і враньйом В Кантактє.
Напівалася бухлом,
в нєпрістойном актє.

Я слєпая. Он слєпой.
Ми палзьом нє відя..
Только вата і запой,
і на мір обіда...

- Абасрав же всюду всєх,
атбиваєм в Мокшу.
Ложь бєрьотся как доспєх:
В чум єйо побльокшу!

Чємадан Вакзал Засранск,
(В Яраславлє пущі).
І єщьо адін ньюанс:
Щі барща нє гущє!

Но баяришнік растьот,
там на хімзаводє.
Он радімий до ікот!
До Фуйла на взводє..

Снова зравствуйте снєга!
Здравствуй койка в чумє!
Обніму два сапага,
с мумієй в костюмє!

Снова я в радних грєхах,
под камнямі с нєба!
Снова єпля впапихах
мєжду ширпатрєба!

Буду лапті с сєном жрать,
но зато на русском!
Голой задніцей блістать,
с камєнним малюском.."

..З чемоданом на вокзал,
і на Мокшу з хріном!
Свєткі Пікти там підвал,
й срака з вазеліном.

- Я друзяки тільки за!
(Втечі в ад мокшанців).
Сміх за ними не сльоза.
Краще ж без засранців!
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails