вівторок, 5 липня 2022 р.

Некозирна дама.

Набридло брати козирем злу даму,
яка і так звалилась в позу ню?
- Батіг і різка з склянкою "Агдаму",
достатньо для совкині на корню!

- А "нравіцца нє нравіцца" цитата,
хай упокоїться з цитатором в гробу!
І скаже Бог "з'явись знаменна  дата,
Я нею даму врию й відстібу!"

- І зарегоче грізно Архиянгол:
"терпи нікчемо різоньки терпи,
віщуй їй вічні муки бабо Ванго,
хай падає на молоти й серпи!"

...Терпи мадам терпіла  палі драчку,
сидівши голим задом на кілку!
Нехай язик вилазить через срачку,
тобі, совчихо, й гіркіну-"стрілку"!

Ти вже програла некозирна дама,
адже у Мене козир на руках:
Я Українець, майже Далай-Лама,
тож воскресаю в часі і віках.

Я Святосла, Я Володимир і Бандера,
Король Данило, Ярослав Я, і Степан.
Я знищу орка, вбивцю й мародера,
і їхніх самок,- нешанованих путан!

Воскресну Я, воскресне й Україна,
покладена зеленими в труну.
Бо Я Народ! Початок і причина.
Я перемогу Нашу поверну!

Й тоді заграють сурми і трембіти,
і тим озвучать гучно Божий Суд:
Для українців Тихий Рай і квіти,
й теєноад для путінських паскуд!
***
Nebratan

Related Posts with Thumbnails