понеділок, 13 червня 2022 р.

Я єврей із Азову...

 

Кажуть орки я  жид і нацист..
Називайте, як хочте мене́:
Я єврей із Азову й мій хист,
захишати все любе й земне!

- Я з державі Ізраїль і там,
народився і довго прожив.
А тепер українським містам,
й Маріуполю я послужив..

- Ще Тому́, Хто метає і рве,
і, звичайно ж, Ісусу Христу.
Не за бакс і рубльове лаве́,
а за світлу й високу мету!

Я загинув з багнетом в руках,
бо набоїв уже не було.
І у Залі Полеглих мій прах,
рій Валькірій узяв під крило.

А в тій Залі є безліч дверей,
і за кожною нас 800-т!
Українець це Я. І Єврей.
Не Іуда. Не Іска-ріот!

З тими Я, що ворожий полон,
ігнорують, померши в бою.
Батько О́дін створив пантеон,
Нас. Героїв, лишивши в строю.

З Потайбіччя залізний наш крок,
лине сяйвом у вуха Богам.
І торує нам шлях в Рагнарок,
Слава Нації й Смерть ворогам!

...Я під деревом нині Ґласір,
Я Єврей і Азовець. Я Жид.
Твій кінець я, хуйло-рускій мір!
Ти, паскуда, мені остогид!
***
Nebratan

Related Posts with Thumbnails