четвер, 7 квітня 2022 р.

Перекличка.

 

Перекличка, почнімо від Бучі:
Так, це Я й більше триста в мені..
Я Гостомель! І зорі блискучі,
й наша Мрія в нічному вогні!

Я Чернігів! Я вистояв хлопці!
Маріуполь і Суми агов!
Як ви там у котлі чи коробці?
Як жахаючий орків Азов?

Так, Я Суми. - Воюю невтомно.
Мародерів вбиваю й жену.
Азовсталь я! І змучена Домна.
Українську чекаєм весну!

- Виручайте, міста побратими.
Якщо можете, йдіть на прорив!
Божа поміч розправиться з тими,
яких чорт у Москві сотворив!

Маріуполь з Азовом: Я Київ.
З Миколаєвом йду на Херсон.
жиріновський помиї там виїв,
що при зустрічі видав кобзон!

Все в порядку друзяки. Я Харків.
Під Ізюмом товчу ворогів.
Насипаю їм повно "подарків",
моторолам шинкую їх гів!

Краматорськ я. І Горлівка близько.
Чепушилами зайнята ще.
Окуповане наше дівчисько:
визволяй  її друже Борще!

І у зоні ООС. Й Сході. Й Півдні.
В Маріуполі. - І в Ірпіні:
Кукурікнуть тріумф Треті Півні!
Наш тріумф! ! Тобі і Мені...
***
Nebratan

 

Related Posts with Thumbnails