субота, 30 березня 2019 р.

"Вибирайте Колобка!" (В продовження коміксу "Зелений Пшик" від першої особи)


Розігрався Сранька Каїн
в серіалі "Час Бика":
"Від Москви аж до окраїн
голосуй за Колобка!

Я зіграв Пахучу Здобу,
яка котиться у яр.
ЇЇ виберіть на пробу,
а от я зніму навар!

- Я на вигляд ЧМО зелене,
й тичу йодом замість дуль.
Відпрацюю друже Бене,
твої гроші я, твій Сруль!

Від биків мені подяка
(колорадка до хвоста)!
Тхне уРодіни мандяка,
хоч на вигляд золота..

Для жлобів і для гопоти,
я, без сумніву, кумир!
Не люблю для мови квоти,
але прагну в "рускій мир"!

Там де низько і смердюче,
й раю Божого нема!
Відчуваю себе дуче
серед нафти і гівна!

Каломойський в Ізраїлі,
я ж працюю на Москву.
Поповзу ж в сортіри милі,
на колінне рандеву!

Глисти в`ються в здобнім тісті,
наче Путін біля мух.
Зжер котлети чорт нечисті,
й відригнув потужне "ух"!

- Калатається додаток
до галімого дєрьма:
Вибирайте Бєнін статок,
якщо розуму нема!

- Якщо я "Слуга народу",
то мої ви простачки:
От вам яма в "нагороду",
й в ній готові хробачки!

Перед тим, як закопати,
кину "ґоїв" у мішок.
Не піду я на дебати!
Зав`яжу на гарний чпок!

- Заодно і Україну,
всю угроблю залюбки:
За Зелену! За Скотину,
голосуйте голубки́!

Голосуйте, соловейки,
я ж вас потім придушу.
І шансон із кацавейки,
з сцени сцяком накришу!

Підбирайте "здобні" крихти,
під моє "ги-ги" "га-га"!
Й майте нужник біля пихти,
і на сраки батога!"

...Чи мені тепер зіграти,
Хан Батия у кіні?
Може виберуть солдати,
у снаряди навісні...

І піду я в Президенти,
найсуворіших фронтів.
У окоп-апартаменти,
Ти б, Зеленський захотів?

Чи тобі потрібно "миру",
звісно "рускава" й бігом?
Щоб пердіти по ранжиру,
серед путінських хором?

- Ах ти згорблена паскуда!
Падаль зморщена в носок!
Згинь ти, послід від верблюда,
в тлін шкарпеток! В брудосток!
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails