середу, 8 жовтня 2014 р.

Хуйло був..(За Котляревським ч.-на 11-та "Кропи́ва і Бур`ян")

Хуйло був підлим, як кропи́ва:
з-під тину жалив спідтишка,-
бридка істота і куслива,
що з себе корчила божка
Під колір листя мав зелені
великі клешні загрібні -
любив, неначе мумій чЛенін,
рублі і долари дрібні.
Ріс-виростав Воно з сортіру,
із купи калу від чортів,
- побудував з гівна квартиру
завів садистів і катів.
Собачку ж Конні мав за жінку,
(- дружину Люду нах послав)
- на псюку теребив ширінку,
- сміявся з того біс-двоглав.
Та не зважав Хуйло в екстазі
- на сміх чортяки-другана:
"Мутант не шкодь моїй розвазі,
бо роздавлю, мов таргана!
Схоплю за курячі голівки,
добряче дьорну, й кину в щі,
хай там поваряться дві дівки
тож ти, мутанте, трепещі!!!
- Хоч ти Арьол, але каліка
- з тупою парою голів,-
за них тебе диявол смика,-
мені ж зварить тебе велів!
Із щєц кувікнеш зомбі-птіцей
синьо-зеленим і страшним,
- й назву тебе я хєром-кицей,-
пухнастим, білим і смішним.."

..Пропав Орел в старій каструлі,
- нема голів,- не видно лап,
- без часнику, і без цибулі,-
сльозинка з Водки кап-кап-кап..

Хуйло закінчив. Зліз із ліжка.
Ввімкнув свої біополя:
Прівєтік Порох! Як дєлішкі?-
Телефонує із Кремля..-
Ну как любовніци? Как дєті?
- А як ти сам, мій Бур`янець?
Ти в шоколаді, чи в канфєті,-
товстенький ще, мов буханець?
- Наїв барильце ти, я знаю,
й чимале рило, й взагалі,
як запорожець з-за Дунаю
співаєш - "друзі-москалі!"
Все вірно, Пєтя. Ми ж бо друзі,
як Кропи́ва́ і злий Бур`ян,
"Катюзі, кажуть,- по заслузі",
- а я тобі і друг і пан!-
Змирися Порох, зрадь країну,
віддай Донбас солодкий Бос,
- нехай згвалтує Україну,
- чортами зліплений Колос!

- Канєшно Шеф! Я рад стараться!
- Бур`ян Кропи́ві відповів,
- велю військам своїм здаваться,-
велю брести рабам у хлів!
- Вбивай безкарно українців!
- Пали живцем, коли і ріж!
Розстрілюй з Град-ів піхотинців
під Іловайськом, всіх під ніж!
Як баранів, як псів бродячих,
наче дворняжок на відстріл!
Нехай пливуть на цвинтар "Качі"
- нехай палають сотні сіл!
Та тільки що мені до того,
мені, й таким же Буря`нам,
- у нас взаємодопомога,
очі закрив, й не видно ям!

...Вцілілі ж виберуть у зРаду,
блок партій ЙоКалемене!
(Може й Зелений Пук із заду,
і тих, Хуйлу хто підмахне..)
Бур`ян з Кропи́вою назáвжди.
Як Відьма з Чортом. Як пітьма
- Антагоністи світла й правди,
- яких в правителів катмá...
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails