четвер, 14 жовтня 2010 р.

ВОНИ ПОЛЯГЛИ В БОЮ..АЛЕ ДУХ ЗАХИСНИКІВ ВІТЧИЗНИ ЖИВИЙ!- ВІН В НАС!

   Я- партизан УПА!
(ПОЛЕГЛИМ ЗА УКРАЇНУ 
ЗОВСІМ ЮНИМ ХЛОПЦЯМ, 
-БІЙЦЯМ УПА, ПРИСВЯЧУЮ..)
СЛУХАЙТЕ АУДІОМУЗИКАЛЬНУ ВЕРСІЮ :



- Повіка неба і Карпат відкрита,
- Катів же ненависть,- сліпа..
Чорна рілля моєю кров'ю сита,
- Я –партизан незламної УПА!

- Мене убили у неповних двадцять,
Прожитих років,- більших за віки..
НКВД ж сєксот й нікчемний зрадця,
З Луб'янки пайкою наповнює кишки!

..Я горілиць лежу з відкритими очима
- І з них сльозинка витекла скупа,
Душа ж у Києві, і бачить, хоч незрима,
Як в  мою честь крокує "Марш УПА"!

І зверху видно , що в колонах стяги,
Червоно-чорні й жовто-голубі;
- То кров моя й чорна земля відваги,
І хліб і небо, що залишив я собі..

- Слава Героям! –Й Україні-неньці слава!
- А зраду- до ганебного стовпа!
- Ми переможем! –В нас козацька лава,-
- Я,- партизан безсмертної УПА!
***

ПРИВІТ ВАМ БРАТТЯ УКРАЇНЦІ,-ВІДВАЖНІ УЧАСНИКИ МАРШУ УПА В КИЄВІ НА СВЯТО ПОКРОВИ БОЖОЇ МАТЕРІ 14 жовтня 2010 року!
ХАЙ ОЖИВЕ В ВАС ДУХ ВІЛЬНИХ КОЗАКІВ І БІЙЦІВ УПА!

- Слава Героям! –Й Україні-неньці слава!
-Від вод Кубані до замріяних Карпат!
- Ми переможем! –В нас козацька лава,-
- Ми- партизани невмирущої УПА!
Related Posts with Thumbnails