суботу, 18 лютого 2012 р.

А я...

Емігрант з РФ пише про Англію:
"Полгода я живу в стране,
Где лорда два, два старых жулика,
Сидят в тюрьме
За то, что покрывали
Расходы личные
За счёт казны.
Полиция стоит на страже
Покоя, прав и собственности
Всех подданных Её Величества.
Как выглядят службисты местного МИ-5 не знаю
И МИ-6 я не боюсь.
Сотрудники совета городского
на велосипедах ездят -
По крайне мере, мэр.
И Сталина тут нет."
Коментую:

А я два роки вже, - живу в країні,
Де безневинні, - за політику сидять,
- А винні розкошують в Межигір'ї,
(За те, що баксами набили скрині,
Попали злодії донецькі в знать,
На шахтарів донецьких спи́ні)...

Міліція ж,- дрімає на сторожі
Покоїв межигірських і казни;
Й спокійні, як ніколи,- пахани:
Й їх холуї,- злодюги і вельможі!

Як виглядають дохлі "Беркути" я знаю:
Але смердючих трупів не боюсь!
Вони ж бояться. І МІ-5, і ЦРУ, і "запорожця за Дунаєм",
Й гніву народного, і Україну-Русь!
Тож відродили Сталіна псявіру.
Поки лиш в Запоріжжі.
Тільки бюст.
І хочуть розтоптати нашу Віру,
Й до сатани піддніжжя
Кинути- суди й Мінюст.

Бандити-клерки,- дрібнота вошива
Навипередки мерів,
Їздять в нас тепер
На "Бентлі" : Баксів щедра злива,
Накрила мародерів!
- Фарт попер!
***
Nebratan / А я...
Related Posts with Thumbnails