вівторок, 21 лютого 2012 р.

Депутанам в "О! Позиції! - Раком!" набридли Букавелі.

Депутан Верховної зРади Володимир Арієв(Volodymyr Ariev)пише в фейсбуці:
"Відкриваю стіну( може сторінку чи групу-прим. моя..) "Чому я не поїду/не поїхав у Буковель?" Пишіть, може хтось з менеджерів того місця прочитає це і зробить висновки на наступний сезон. Напевно".
Я не менеджер буковельський, але цьому панку Володі(до речі відомому опозиціонеру і другу Юри Луценка) ,-відповідь теж написав.
- Вибачте, панове "О! Позиціонери!(Раком і за гроші!)", але накипіло(далі стенограма коментарів з цієї "стіни, які панком-депутаном були видалені. Ну прямо нагадує мені спілкування на сайті Бродського, чи сторінці Пахла-Хазарова на фейсбуці. Ті теж бояться прямого спілкування. Видаляють майже всі людські коментарі:-)):



Василь Небратанський:- Пане Володя! Не дратуйте українців:
Для 90% громадян України відповідь на питання "Чому я не поїду в Буковель"(чи ще деінде) очевидна:
1. Бо нема за що.
2. Бо ніколи(потрібно прцювати і годувати себе(дітей, батьків, тощо).
А ви стіну відкриваєте. Це що," бісіння з жиру", як кажуть в народі? Може більш доцільно відкрити стіни:
1.Чому друг Володі Арієва Юра Луценко париться на нарах і не може поїхати в Буковель.
2. Чому депутани Верховної зРади з жиру бісяться.
3. Чому депутани продаються направо і наліво.
4. Чому щоденно Табачники плюють на Україну і українців.
5. Чому бандити при владі, а "о позиція" стоїть перед ними в "о позиції" раком і мріє про Куршавель, бо Буковелем уже гидує.
6. Чому укранських дітей перетворюють в манкуртів, закриваючи українські школи
7. Чому більшість українців існує на межі виживання і не може собі дозволити оплачувану відпустку?
- Та можна сотні таких стін відкрити.
Можливо настав час( а я впевнений, що вже дуже давно) "О! Позиції!- Раком і за гроші!" перестати думати, вибачте, сракою, та хоча б перед виборами подумати головою!

Volodymyr Ariev: Пане Василю, не знав що ви комуніст і що для вас зайняття спортом це "бесіння з жиру" :) Хоча серйозно - проблема не в грошах, а в головах (хоча це інша розмова). Вести здоровий спосіб життя, на моє глибоке переконання, не протирічить моїм же принципам, бо для опозиційної боротьби потрібні сили. Як мінімум.

Василь Небратанський:- Я не комуніст, а українець. А це поняття несумісні. Мого діда комуністи вбили тільки за те, що він був українцем. Тому попрошу, як кажуть "нє виражаца").

Я не проти спорту. Не проти золотих унітазів(в принципі).
-Але зараз вся ця мішура не на часі. Як і "бенкети під час чуми".
Чи ви переконані, що зРадне "статус-кво" вічне?
- То нагадаю вам слова Степана Бандери(аж ніяк не комуніста), який сказав:
" Наша влада буде страшною"(для ворогів України)-
То чому ваша "о позиція" не страшна для її ворогів? Винуваті комуністи чи націоналісти? Вас б'ють, а ви "скирдуєте"(лижі, віскі, походеньки по курвам, тощо).
Не мені вам пояснювати, чому все більше людей переконуються:

Безкінечно далекі ви(ваш клан депутатів і тусовщиків) від народу(Тут мимоволі цитата з Герцена(він же не комуніст?).
То кого ж ми будемо вибирати осінню? Вас???? - Сумніваюсь.

Ви й самі здогадуєтесь певно. - Тому що ви даєте привід до того. Своєю бездіяльністю і "заняттям спортом".
- Цікаво, і як генерал Чупринка знаходив сили, щоб воювати майже десять років на два фронти, не їздячи в Куршавелі? А Устим Кармелюк, а чорні гайдамаки Холодного Яру?
Але кому що.. Ви на Куршавелі, а ми поїдемо, щоб обробляти рідну земельку, та годувати вас. Бо ж комусь треба лопатою вергати земельку, а не тільки кататись на лижах.

Volodymyr Ariev: Пане Василю, я не люблю дурацьких розмов. На Куршавель не їжджу (на Буковель теж), віскі не п'ю. Взагалі не п'ю. На тусовки не ходжу, с курвами не знаюся. Вважаю хамством і тупістю написане вами, тому прошу залишити мою сторінку. На все добре!

Василь Небратанський: І вам з кісточкою.
(Далі буде...)
Related Posts with Thumbnails