суботу, 9 квітня 2011 р.

ОБЕРЕЖНО! ГІВНЯЦТВО=(фсбешне)"братство", або СОЮЗ КОРЧА І ОРАЛА.

В доповнення до моєї статті СТРИБКИ ГеБеШНОГО ТРИГЕРА мушу зробити слідуючу заяву:

На сайті псевдо"націоналістичної" секти відомої під назвою (ФСБешне)"братство" з"явився коментар під нотаткою
"Влада озвіріла. Вперше в Україні до СІЗО посадили дівчину-патріота"(Про Ганну Сінькову, відому в ЖЖ,як "Лисичка") слідуючого змісту:

"Небратан
Ну й добре. Мізками тре було думати."


Заявляю дійсно великому (без перебільшення Братству блогерів, в тому числі поціновувачів ЖЖ) , що до цього коментаря я не маю жодного відношення!

Той негідник (воно), що використало мій нік мало за мету нівелювати вплив від моєї статті про "тригера" Дімона Корча, який і послав Ганну на завідомо провальну акцію зі смаженням яєшні на надгробку, сам же залишаючись з жирним куснем "зелених", отриманих від своїх московських шефів за дискредитацію українського національно- визвольного руху.. Пишу "воно" , бо вонючки бувають тільки середнього роду!

- Мені шкода, що Ганна Сінькова, бажаючи безпосередньо бути учасницею активного спротиву хамовладі, піддалась на вудочку фсбешного "тригера" і була втягнута в акцію, яка принесла дивіденди тільки тому ж тригеру та його московським господарям.

І нічого хорошого(доброго) в тому, що Ганна сидить в буцегарні, а вусатий хитрован-остолоп бігає по тусовкам, набиваючи собі ціну я не бачу!

-Бо Україні дійсно потрібні такі романтики революційної боротьби, як Ганна. Але не під клешнею і не на гачку ФСБешної агентури.

А коментар
, приведений вище,- нехай буде на совісті (фсб)"братства", точніше кажучи ГІВНЯЦТВА і гнилих "корчів", що порозростались на луб"янських щедротах-болотах. На совісті діячів-заробітчан від (фсб) "Союзу Корча і Орала".
Related Posts with Thumbnails