середу, 1 грудня 2010 р.

ЗАПЕЧАТАНИЙ ПОЦІЛУНКОМ.

(за мотивами пісні Гері Гельда (Gary Geld) на слова Пітера Юдела (Peter Udell) - "Sealed with a kiss", що стала всесвітньовідомим шлягером після того , як її виконав поп-ідол 60-х років минулого сторіччя Брайан Хайленд (Brian Hyland) )
прослухайте аудіоверсію твору:


Хоч час розстатись з тобою на літо,
Мила, обіцяю в цей день прощання:
Де б не був, буду слати листи звідти,
Що запечатані поцілунком кохання.

Холодне і самотнє літо, де відсутня ти,
Я відчуваю порожнечі гіркий трунок.
Але я слатиму щодень електронні листи,
В яких свої мрії поміщу в поцілунок.

Я побачу тебе скрізь, наче сонця промінчик.
Я почую твій голос всюди.
Я побіг би, щоб впасти в ніжні обійми по вінця,
Але мила, тебе там не буде.

Як можем розстатись на ціле літо і по якому праву,
Кохання просто змінити влітку, нудьги пакунком.
Давай конверт залишимо ми,- із коханням в заставу,
Про зустріч у вересні,- й склеїм його поцілунком.


Так, збирається бути холодним- моє самотнє літо,
Відчуваю твій дотик порожнечі віщунко.
Я пришлю все кохання тобі, електронним цвітом,
в днів конверт, запечатаний поцілунком..
То мій, кохана тобі дарунок.
На твій імейл- мій поцілунок.
Лист із любовним трунком,
запечатаний поцілунком.
Запечатаний поцілунком.
***
Related Posts with Thumbnails