середу, 17 березня 2010 р.

ТАВАРІЩІ ПАРТІЙЦІ ( ПРОГРЕСИВНІ І НЕ ДУЖЕ)-7 - КОЗА-СЄКСОТКА.

ПЄСНІ ТОВСТОЖОПОЇ ЗВІЗДИ (ПРОГРЕСИВНИЙ БАЛАГАН)
ЧАСТИНА ЧЕТВЕРТА.

Мародерка (Тікають з Ради депутати…)

Злодійський корпус несе втрати-
Тікають звідти депутати!
Державний чують тільки гімн
Про щось нагадує їм він!
Відразу згадують бздуни,
Хто скільки вкрав , і як вони
Перед кацапом раком стали,
І зносини які з ним мали…,
Як він їх "дарівал" рублем
Вони ж-"Берем,берем, берем!",
А на чолі хапуг Вітренка
(Це товстоморда мародерка)
Без совісті і без манер
-(Такій потрібний товстий х*р)
Усіх лякає злобним НАТОм
Хоч гроші любить аж занадто!
Що виродкам до України;
-Завжди готові гнути спини,
Від ФСБ бабло хапать,
Й щоб не спіймали,- утікать!
***
Товстожопа "звізда" на Майдані.

"Оранжевий" Майдан вітренкам усе сниться,
Натаха кудись тягне, та мабуть не туди,
Народ же не спішить, з Натахою напиться,
Народ наш розуміє всю фальш її "звізди"!

По п'янці грубим НАТОм , дєбілка всіх лякає,
Розказує, як грабить це "НАТО" "города",
Народ же не дурний, народ наш "панімає",
Що грабить нас "брагадні" , хотіли б і "всєгда"!

Не віримо ми більше, дєбілки обіцянкам,
У ті слова , що п"яна, уродка наплела:
Кремлівськії кайдани- Натахи забаганка,
Вона б на всіх вдягнула , якби лише могла!

Але нам не потрібні, хижих царків кайдани,
Закуй себе Натаха, бо це твої "діла",
Немає в тебе більше, ні совісті ні сраму,
За водку і за пайку,- давно їх продала!

Натахє здать країну, під голосні промови,
Однаково , що в лісі, берізку обісцять,
Кричиш все яка "чесна", алкашка ти кондова,
Самій же б тільки випить, ну а на честь насрать!

Що творите з Натахой, Каурови подонки?
-Гівном вас поливали, вже рознеслася "вєсть",
Фашистським строєм йдете, до лагерної шконки,
Отам для всіх вас місце,-туди вам треба сєсть!

-Там Пітухи і Машки, "казли" і роботяги,
Усі товсту Натаху, із нетерпінням ждуть,
Так що "звєзда " Натаха, ти варта їх уваги,
Тобі із стежки в зону, нікуди не звернуть!
****
Росте в Натахи будка…

Натаха товста проститутка,
За гранчаком хиля гранчак-
Мордяка розрослась, як будка,
Аж заздрить Марченко-пияк!!

Лигає ,наче день останній,
Їй залишилось уже пить,
П"є все підряд, почавши зрання,
І просить вечором налить!

Їй посилає Ліліпутін,
Горілку, віскі і вино,
І як бабла пришле не проти,-
Бухло купля знов і знов!

А поряд Марченко всеп"ючий,
Немов із вусами індик,
Й Кауров. покидьок смердючий,
-Гівно лизать з дитинства звик!

Не хочуть, гади, працювати,-
Завдання Кремль в них прославлять,
Горілку пити, й бл*дувати,
І Україну продавать!
***
Натаха і НАТО (Як НАТА про НАТО розказує).


Натаха смачно п"є і їсть,
І в Україні немов гість:
Уродка працювать не хоче,
І про «врагів» своїх тороче!

Реве: "не хочу я у НАТО,
Там не дадуть мені піддати!
Казав мій пан, сам Ліліпутін,
Що він з ракєтами так шутіт!-

На Україну направляє,
А сам мене в себе "влюбляє",
Ну й , що з того , що я уродка,
Зате я п"ю усе в охотку!

Ану налий мені Медвед!
Я передам тобі превед!
-Сказав якось мудак Кауров,
Що не така вже я і дура!

-В Крємлє ж завжди "рублю бабло",
-За пару злих про НАТО слов!
Я ні від кого "нє завішу",
І маю лиш ГєБєшну кришу!

-Cтучу давно на ФСБ,
Коза-сєксотка бе-бе-бе!
П"ю коньяку конячі дози,
Як і усі кремлівські кози!

Як стану ж п"яна й дурнувата,
Мене хвилює лишень НАТО,
-А що як пукну в кулачок,
І НАТО дасть грошей чуток?

- Це моя бізнес і любов,
Кажу я НАТІ, Гов, Гов, Гов!
Моє ти НАТО золоте,
Моє гузно в тобі росте!

Якби про НАТО не кричала,
Чи на горілочку би мала?
Чи пайку б видав Ліліпутін,
І чи жила б тоді, як третень?"
***
ТАВАРІЩ НАТАХА.

Таваріщ Вєтрєнка, да ви ахрєнєлі-
Свірєпєє стали паршивих собак!
Як вип"є Натаха , рве зразу з постєлі
Й шукає такого, щоб був як кулак!

Чи може сношаться побита, мов шавка,
Натаха уродка, облита гавном?
Вона ж ще й сєксотка, ГеБешна підставка
І б"є її Пукін за п"янку рємньом!

На неї Медведи ревіли суворо-
Лякали ночами чортячим хвостом,
Та п"яна упала вона дуже скоро:
Із НАТО прислали їй діжку з вином!
***
Натаха на городі.

Треба Наті в"їхать НАТОй
Ще й добавити лопатой!
І сказать: Натаха! Годі!,
Полежи ти на природі!
-Пухлой ряхою відтоді,
Полякай ворон в городі
- Будь опудалом товстим,
І не їздь постійно в Крим!
***
Related Posts with Thumbnails