ТАК ЩО Ж ВОНО ТАКЕ,-ТУШКИ? СПРОБУЮ ПОЯСНИТИ ДОСТУПНО ДЛЯ ВСІХ:
ТУШКОНАВТИ- ПРОЗА НАШОГО ЖИТТЯ ЧИ БІДА?
ДОКУМЕНТИ,ФАКТИ І КОМЕНТАРІ, АБО РОЗМОВА ПРО ТЕ , ЯК "БРАТАНИ" (БАНДИТЫ,ВОРЫ,ГРАБИТЕЛИ,BANDITS,
THIEVES,CRIMINALS,ROBBERS)
THIEVES,CRIMINALS,ROBBERS)
"КААЛІЦИЮ" ТВОРИЛИ І КОНСТИТУЦІЮ І ВЛАДУ СТИРИЛИ ( ВКРАЛИ)!
Мабуть більшість населення України та громадян інших країн, які цікавляться політикою багато чули останнім часом про так звану "коаліцію тушок".
-Спочатку поясню сам термін.
- ТУШКИ, це , кажучи прямо, державні службовці( в даному випадку депутати Верховної Ради України( так і хочеться написати РФ!!-(((... )), які , користуючись своїм службовим становищем,і порушивши Присягу Народу України, за гроші та за посади, продались українофобським силам, і ввійшли в так звану коаліцію "СТАРЕ” -(СТАбільність і РЕформи")
Проглядаючи газети, телевізійні передачі, інтернет-видання,я так і не знайшов чітких коментарів відомих політиків, що позиціонують себе, з так званою "новою опозицією" , щодо цієї нової СТАРЕчої каліції.
-А давно потрібно пояснити людям, хто є хто,правомірність бурхливої законотворчої діяльності деяких політичних напівтрупів, сказати прямо-чи працює ще така державна інституція, як Конституційний суд, та , врешті ,чи хтось із гротескно вельможних і неправедно розбагатілих чиновників, холуїв і підніжок Москви, ще звертає увагу на Закон, Конституцію і Народ?
-Чи вони забули, що Народ має право відстояти свою Конституцію, Свободу і Честь?
-Видно, що таку, з дозволу сказати, "еліту", нічому не вчить історія, бо вони її не вчили, не цікавились історичними аналогіями й знать нічого не хочуть, крім свого корита!
-А в історії України вже були сторінки, коли народ змітав таку "еліту" в кривавій боротьбі! Один тільки епізод
-Почитайте Кобзареві "Гайдамаки"!
-В вихорі Коліївщини була добита,і сконала на століття, така супердержава(на ті часи) ,як Річ Посполита.
А почалося все, здавалось, з дрібниць...
-Ось тому, я й підібрав витяги з документів, починаючи з відповідних статтей Коституції і, закінчуючи, списком Тушканів і тушканчиків, що проголосували ЗА
( читай ПРОТИ НАРОДУ УКРАЇНИ)!
Почитавши їх, Ви самі можете скласти свою думку і прокоментувати легітимність тушко-Уряду і СТАРЕчої "кааліциї".
ВЛАСНЕ, НИЖЧЕ МОЯ ДОБІРКА:
КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ
Із змінами і доповненнями, внесеними
Законом України
від 8 грудня 2004 року N 2222-IV
Стаття 83. Чергові сесії Верховної Ради України починаються першого вівторка лютого і першого вівторка вересня кожного року.
Позачергові сесії Верховної Ради України, із зазначенням порядку денного, скликаються Головою Верховної Ради України на вимогу Президента України або на вимогу не менш як третини народних депутатів України від конституційного складу Верховної Ради України.
У разі оголошення указу Президента України про введення воєнного чи надзвичайного стану в Україні або окремих її місцевостях Верховна Рада України збирається на засідання у дводенний строк без скликання.
У разі закінчення строку повноважень Верховної Ради України під час дії воєнного чи надзвичайного стану її повноваження продовжуються до дня першого засідання першої сесії Верховної Ради України, обраної після скасування воєнного чи надзвичайного стану.
Порядок роботи Верховної Ради України встановлюється Конституцією України та Регламентом Верховної Ради України.
У Верховній Раді України за результатами виборів і на основі узгодження політичних позицій формується коаліція депутатських фракцій, до складу якої входить більшість народних депутатів України від конституційного складу Верховної Ради України.
Коаліція депутатських фракцій у Верховній Раді України формується протягом одного місяця з дня відкриття першого засідання Верховної Ради України, що проводиться після чергових або позачергових виборів Верховної Ради України, або протягом місяця з дня припинення діяльності коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України.
Коаліція депутатських фракцій у Верховній Раді України відповідно до цієї Конституції вносить пропозиції Президенту України щодо кандидатури Прем'єр-міністра України, а також відповідно до цієї Конституції вносить пропозиції щодо кандидатур до складу Кабінету Міністрів України.
(положенню частини восьмої статті 83 у системному зв'язку з положеннями частин шостої, сьомої статті 83, пункту 9 частини першої статті 106, частин третьої, четвертої статті 114 Конституції України дано офіційне тлумачення згідно з Рішенням Конституційного Суду України від 28.04.2009 р. N 8-рп/2009)
Засади формування, організації діяльності та припинення діяльності коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України встановлюються Конституцією України та Регламентом Верховної Ради України.
Депутатська фракція у Верховній Раді України, до складу якої входить більшість народних депутатів України від конституційного складу Верховної Ради України, має права коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України, передбачені цією Конституцією.
(стаття 83 в редакції Закону України від 08.12.2004 р. N 2222-IV)
***
УВАГА! РЕДАКЦІЯ ЗАКОНУ ПРО РЕГЛАМЕНТ ВР УКРАЇНИ , НАПИСАНА ЗГІДНО ПОЛОЖЕНЬ КОНСТИТУЦІІЇ!!
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про Регламент Верховної Ради України
Із змінами і доповненнями, внесеними
Законом України
від 9 березня 2010 року N 1952-VI
Верховна Рада України постановляє:
1. Затвердити Регламент Верховної Ради України (додається).
2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
Президент України В. ЮЩЕНКО
м. Київ
10 лютого 2010 року
N 1861-VI
КОАЛІЦІЯ ДЕПУТАТСЬКИХ ФРАКЦІЙ У ВЕРХОВНІЙ РАДІ УКРАЇНИ
Стаття 61. Порядок утворення коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді
1. Коаліція депутатських фракцій у Верховній Раді (далі - коаліція) - це сформоване за результатами виборів і на основі узгоджених політичних позицій та на засадах, встановлених Конституцією України і цим Регламентом, об'єднання депутатських фракцій, народних депутатів, до якого входить більшість народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради.
2. Коаліція формується протягом одного місяця з дня відкриття першого засідання новообраної Верховної Ради або протягом одного місяця з дня припинення діяльності попередньої коаліції.
3. Коаліція формується після проведення депутатськими фракціями консультацій. За результатами проведених консультацій за особистими підписами голів відповідних депутатських фракцій або за рішенням депутатської фракції одним із заступників голови депутатської фракції укладається Угода про коаліцію депутатських фракцій у Верховній Раді (далі - коаліційна угода). У коаліційній угоді фіксуються узгоджені політичні позиції, що стали основою формування цієї коаліції, а також порядок вирішення внутрішньо-організаційних питань діяльності коаліції. До коаліційної угоди додається список народних депутатів, які сформували коаліцію, з особистими підписами народних депутатів. Такий список є невід'ємною складовою коаліційної угоди.
4. Коаліція вважається сформованою з моменту офіційного оголошення про це головуючим на пленарному засіданні на підставі поданих до Апарату Верховної Ради документів, передбачених частиною третьою цієї статті.
5. Повідомлення про сформування коаліції, коаліційна угода та персональний склад коаліції не пізніше ніж через чотири дні після офіційного оголошення на пленарному засіданні про її сформування публікуються в газеті "Голос України".
6. У разі припинення діяльності коаліції нова коаліція формується в порядку, встановленому цим Регламентом.
(стаття 61 у редакції Закону України
від 09.03.2010 р. N 1952-VI)
***
ЧИТАЙТЕ ТЕЖ УВАЖНО!-ОСНОВНІ МОМЕНТИ ВИДІЛЕНІ ЖОВТИМ КОЛЬОРОМ!
ЦЕ РІШЕННЯ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ!
реєстраційний код:
44457/2008
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
2432 у справі за конституційним поданням
105 народних депутатів України
щодо офіційного тлумачення положень
частин шостої, сьомої, дев’ятої статті 83 Конституції України
(справа про коаліцію депутатських фракцій
у Верховній Раді України)
м. К и ї в Справа № 1-40/2008
17 вересня 2008 року
№16-рп/2008
Конституційний Суд України у складі суддів:
Стрижака Андрія Андрійовича — головуючого,
Бауліна Юрія Васильовича,
Бринцева Василя Дмитровича,
Вдовіченка Сергія Леонідовича,
Джуня В’ячеслава Васильовича,
Дідківського Анатолія Олександровича,
Домбровського Івана Петровича,
Кампа Володимира Михайловича,
Колоса Михайла Івановича,
Лилака Дмитра Дмитровича — доповідача,
Маркуш Марії Андріївни,
Мачужак Ярослави Василівни,
Нікітіна Юрія Івановича,
Овчаренка В’ячеслава Андрійовича,
Стецюка Петра Богдановича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Шишкіна Віктора Івановича,
за участю представників суб’єкта права на конституційне подання Лавриновича Олександра Володимировича, Лукаш Олени Леонідівни — народних депутатів України; представників Верховної Ради України Ключковського Юрія Богдановича — народного депутата України, заступника Голови Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування, Портнова Андрія Володимировича — народного депутата України, члена Комітету Верховної Ради України з питань правосуддя; заступника Глави Секретаріату Президента України — Представника Президента України у Конституційному Суді України Ставнійчук Марини Іванівни; представника Кабінету Міністрів України Вознюка Володимира Денисовича — першого заступника начальника Управління правового забезпечення Секретаріату Кабінету Міністрів України,
розглянув на пленарному засіданні справу за конституційним поданням 105 народних депутатів України щодо офіційного тлумачення положень частин шостої, сьомої, дев’ятої статті 83 Конституції України.
Приводом для розгляду справи відповідно до статей 39, 40 Закону України «Про Конституційний Суд України» стало конституційне подання 105 народних депутатів України.
Підставою для розгляду справи згідно з частиною першою статті 93 Закону України «Про Конституційний Суд України» є практична необхідність в офіційній інтерпретації положень частин шостої, сьомої, дев’ятої статті 83 Конституції України, зокрема словосполучень «коаліція депутатських фракцій у Верховній Раді України» та «припинення діяльності коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України».
Заслухавши суддю-доповідача Лилака Д. Д., пояснення Лавриновича О. В., Лукаш О. Л., Ключковсько-
го Ю. Б., Портнова А. В., Ставнійчук М. І., Вознюка В. Д. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
у с т а н о в и в:
1. Суб’єкт права на конституційне подання — 105 народних депутатів України — звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням дати офіційне тлумачення словосполучень «коаліція депутатських фракцій у Верховній Раді України», що міститься у частинах шостій, сьомій, дев’ятій статті 83 Конституції України, та «припинення діяльності коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України», що міститься у частині дев’ятій статті 83 Конституції України, з урахуванням конституційного положення про встановлення мінімального чисельного складу коаліції, а також відповісти на такі питання:
— у яких випадках коаліція депутатських фракцій у Верховній Раді України припиняє діяльність (є неповноважною);
— чи припиняє свою діяльність коаліція депутатських фракцій у Верховній Раді України у разі зменшення її чисельного складу до кількості народних депутатів України, меншої ніж визначено Конституцією України;
— чи поширюється вимога щодо формування коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України народними депутатами України за умови, якщо до неї входить більшість народних депутатів України від конституційного складу Верховної Ради України, на весь період діяльності (функціонування) коаліції чи лише на момент її формування.
Практичну необхідність в офіційному тлумаченні зазначених положень статті 83 Конституції України народні депутати України обґрунтовують тим, що 6 червня 2008 року Голова Верховної Ради України оголосив заяви народних депутатів України Бута Ю. А. та Рибакова І. О.— членів фракцій Блоку «Наша Україна — Народна самооборона» та Блоку Юлії Тимошенко, які сформували Коаліцію демократичних сил у Верховній Раді України VІ скликання, про їх вихід зі складу коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України, в результаті чого її чисельний склад зменшився до кількості народних депутатів України, меншої ніж визначено Конституцією України.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::?::
в и р і ш и в:
1. В аспекті порушеного у конституційному поданні питання словосполучення «коаліція депутатських фракцій у Верховній Раді України», що міститься у частинах шостій, сьомій, дев’ятій статті 83 Конституції України, слід розуміти як сформоване на встановлених Конституцією України та Регламентом Верховної Ради України засадах об’єднання за результатами виборів кількох депутатських фракцій, кількість народних депутатів України в яких становить більшість від конституційного складу Верховної Ради України, які (депутатські фракції) на основі узгодження політичних позицій погодились на спільну парламентську діяльність.
2. Припинити конституційне провадження у справі в частині конституційного подання щодо офіційного тлумачення словосполучення «припинення діяльності коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України», що міститься у частині дев’ятій статті 83 Конституції України, з урахуванням конституційного положення про встановлення мінімального чисельного складу коаліції депутатських фракцій на підставі пункту 3 статті 45 Закону України «Про Конституційний Суд України» — непідвідомчість Конституційному Суду України питань, порушених у конституційному поданні.
3. Визнати Тимчасовий регламент Верховної Ради України, затверджений Постановою Верховної Ради України «Про деякі питання нормативно-правового забезпечення порядку роботи Верховної Ради України» від 8 квітня 2008 року № 247-VI, таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним) з моменту набрання ним чинності.
4. Тимчасовий регламент Верховної Ради України, визнаний таким, що не відповідає Конституції України, втрачає чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення.
5. Рішення Конституційного Суду України є обов’язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскаржене.
Рішення Конституційного Суду України підлягає опублікуванню у «Віснику Конституційного Суду України» та в інших офіційних виданнях України.
КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ
***
-ПОЧИТАЙТЕ ЦІКАВИЙ ВИСНОВОК МІНЮСТУ
( ЩОДО ФОРМУВАННЯ КОАЛІЦІЇ ДЕПУТАТСЬКИМИ ФРАКЦІЯМИ, А НЕ З УЧАСТЮ ОКРЕМИХ ТУШКОНАВТІВ)
ЮРИДИЧНИЙ ВИСНОВОК ЩОДО ЗАСАД ФОРМУВАННЯ КОАЛІЦІЇ ДЕПУТАТСЬКИХ ФРАКЦІЙ
(взято з офіційного сайту , але не впевнений чи висновок не поміняли)
Згідно з Конституцією України засади формування коаліції депутатських фракцій встановлюються Конституцією України та Регламентом Верховної Ради України (частина дев’ята статті 83 Конституції України).
Важливою конституційною нормою щодо формування коаліції є положення частини шостої статті 83 Конституції України, якою визначено, що у Верховній Раді України за результатами виборів і на основі узгодження політичних позицій формується коаліція депутатських фракцій, до складу якої входить більшість народних депутатів України від конституційного складу Верховної Ради України.
Так, Основний Закон вказав на те, що засадами формування коаліції депутатських фракцій є:
• формування її за результатами виборів;
• узгоджена політична позиція депутатських фракцій, що формують коаліцію;
• входження до коаліції депутатських фракцій більшості народних депутатів України від конституційного складу Верховної Ради України.
Отже, вирішальною умовою для сформування коаліції є наявність у сформованих за результатами виборів депутатських фракціях, що утворюють коаліцію, кількісної більшості народних депутатів України від конституційного складу Верховної Ради України.
Така позиція підтверджується також Рішенням Конституційного Суду України від 17 вересня 2008 року № 16-рп/2008 (справа про коаліцію депутатських фракцій у Верховній Раді України), пунктом 3.2.1 мотивувальної частини якого визначено, що вимога щодо сукупної чисельності народних депутатів України, які у складі депутатських фракцій формують коаліцію депутатських фракцій, стосується як моменту формування коаліції, так і всього періоду її діяльності.
Відповідно до частини восьмої статті 83 Конституції України лише коаліція депутатських фракцій у Верховній Раді України відповідно до цієї Конституції вносить пропозиції Президенту України щодо кандидатури Прем’єр-міністра України, а також відповідно до цієї Конституції вносить пропозиції щодо кандидатур до складу Кабінету Міністрів України.
Аналогічні положення відображено також в Законі України "Про Кабінет Міністрів України".
Так, частиною другою статті 8 зазначеного Закону передбачено, що подання про призначення Верховною Радою України на посаду Прем’єр-міністра України Президент України вносить за пропозицією коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України, сформованої відповідно до статті 83 Конституції України (фракції, яка має права коаліції), в строк не пізніше ніж на п’ятнадцятий день після надходження такої пропозиції.
Главою 12 Регламенту Верховної Ради України 19 вересня 2008 року регламентовано порядок утворення та діяльності коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді.
Так, коаліція депутатських фракцій у Верховній Раді (далі - коаліція) - це добровільне об’єднання депутатських фракцій, яке формується у Верховній Раді за результатами виборів і на основі узгодження політичних позицій. До складу коаліції входить більшість народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради.
Коаліція формується депутатськими фракціями, утвореними в порядку, встановленому цим Регламентом, протягом одного місяця з дня відкриття першого засідання новообраної Верховної Ради або протягом одного місяця з дня припинення діяльності попередньої коаліції.
Коаліція формується після проведення депутатськими фракціями консультацій. За результатами проведених консультацій за особистими підписами голів відповідних депутатських фракцій, або за рішенням депутатської фракції одним із заступників голови депутатської фракції, укладається угода про коаліцію депутатських фракцій у Верховній Раді (далі - коаліційна угода).
В коаліційній угоді фіксуються узгоджені політичні позиції, що стали основою формування цієї коаліції, зокрема стосовно засад внутрішньої і зовнішньої політики, визначається політична спрямованість і принципи діяльності коаліції, а також порядок вирішення внутрішньо-організаційних питань діяльності коаліції та порядок припинення її діяльності. До коаліційної угоди додаються списки членів депутатських фракцій, що сформували коаліцію, з особистими підписами народних депутатів. Списки членів депутатських фракцій є невід’ємною складовою коаліційної угоди.
Коаліція вважається сформованою з моменту офіційного оголошення про це головуючим на пленарному засіданні на підставі поданих до Апарату Верховної Ради документів, передбачених частинами третьою та четвертою цієї статті.
Текст коаліційної угоди, персональний склад коаліції публікуються в газеті "Голос України" не пізніш як через чотири дні після офіційного оголошення про сформування коаліції.
У разі припинення діяльності коаліції нова коаліція формується в порядку, встановленому цим Регламентом (стаття 61 Регламенту).
Статтею 62 Регламенту передбачено, що встановлений у частині сьомій статті 83 Конституції України та частині другій статті 61 цього Регламенту місячний строк формування коаліції обчислюється у календарних днях. Цей строк починається з дня відкриття першого пленарного засідання новообраної Верховної Ради або з іншого дня чергової чи позачергової сесії Верховної Ради, з якого відповідно до цього Регламенту діяльність коаліції визнається припиненою, і закінчується о 24-й годині тридцятого календарного дня.
Відповідно до статті 63 Регламенту коаліція приймає рішення на своїх загальних зборах більшістю голосів народних депутатів, які входять до складу коаліції.
З метою узгодження позицій депутатських фракцій, що входять до складу коаліції, утворюється Рада коаліції.
Інформаційне та технічне забезпечення роботи коаліції здійснюється секретаріатом коаліції, який створюється на період її діяльності у порядку, встановленому для створення секретаріатів депутатських фракцій.
Інші питання порядку організації роботи коаліції визначаються коаліційною угодою.
Стаття 64 Регламенту передбачає участь коаліції у формуванні Кабінету Міністрів України.
Так, коаліція вносить відповідно до Конституції України пропозиції стосовно кандидатури Прем’єр-міністра України та кандидатур на посади інших членів Кабінету Міністрів України.
Питання про внесення пропозицій стосовно кандидатур Прем’єр-міністра України, інших членів Кабінету Міністрів України розглядається на загальних зборах коаліції.
Рішення коаліції з пропозиціями стосовно кандидатури Прем’єр-міністра України не пізніше наступного робочого дня після прийняття такого рішення передається Голові Верховної Ради України для невідкладного направлення його Президентові України, а щодо членів Кабінету Міністрів України - Прем’єр-міністрові України в день його призначення.
У разі припинення діяльності коаліції чи укладення нового тексту коаліційної угоди до призначення Верховною Радою України на відповідну посаду кандидатури, запропонованої цією коаліцією, внесена коаліцією пропозиція стосовно відповідної кандидатури не вважається відкликаною, якщо коаліцією в новому складі не прийнято іншого рішення.
Прес-служба Міністерства юстиції України
Tел. 271-16-76
E-mail: press@minjust.gov.ua
***
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення зміни до Закону України "Про Регламент Верховної Ради України"
Верховна Рада України постановляє:
1. Внести зміну до статті 61 Регламенту Верховної Ради України, затвердженого Законом України "Про Регламент Верховної Ради України" від 10 лютого 2010 року N 1861-VI, виклавши її в такій редакції:
"Стаття 61. Порядок утворення коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді
1. Коаліція депутатських фракцій у Верховній Раді (далі - коаліція) - це сформоване за результатами виборів і на основі узгоджених політичних позицій та на засадах, встановлених Конституцією України і цим Регламентом, об'єднання депутатських фракцій, народних депутатів
***
ДЕНЬ ВЕЛИКОЇ зРАДИ : ХТО Ж ГОЛОСУВАВ ЗА СТАРЕчу "КААЛІЦИЮ" СВОЇМИ ТУШКАМИ?
Зміни про формування коаліції окремими депутатами підтримали фракції Партії регіонів, КПУ і Блоку Литвина, а також 6 депутатів БЮТ і НУНС і 4 позафракційні.
За зміни до регламенту проголосували 171 з 172 депутатів Партії регіонів. Іван Мирний був відсутній.
Як і в середу, голосували Ганна Герман, Сергій Льовочкін, Ірина Акімова, Андрій Кравець, Станіслав Скубашевський, які вже майже тиждень працюють в секретаріаті президента і є сумісниками.
В повному складі проголосували фракції Блоку Литвина і Компартії.
Також голоси дали 4 бютівця – Віталій Барвіненко, Олександр Черпіцький, Юрій Полунєєв і Іван Савченко.
У НУНС проголосували лише Іван Плющ і Володимир Поляченко.
Крім того, за закон проголосували 4 позарфракційні – Інна Богословська, Василь Кисельов, Тарас Чорновіл та Ігор Рибаков.
За всіх "примкнувших" писать не буду, але особливу огиду викликає чомусь Плющ чи, скоріше плющ, що присмоктався до народної шиї, і жадібно витягує життєву силу і кошти.
-Це справжній зразок заповзятрго агресивного "хахла", з демонстративно-совковим жаргоном пересічного голови колгоспу.
Щодо Т-ка Чорновола, то в мене є кілька творів жанрі іронічної поезії і сатиричних мініатюр (охота на последнего бандеровца, конфуз у парку, тощо).
З Богословською, думаю, всім все стало зрозумілим: це мадам Бакс Давай!- Оце й є її кредо.
***
А ось і останній акорд:
Прем'єр-міністром України призначено Миколу Азарова
Верховна Рада призначила на посаду Прем’єр-міністра України Миколу Азарова. За відповідне рішення проголосували 242 народних депутати України.
Кандидатуру Миколи Азарова на посаду Прем’єр-міністра, відповідно до Конституції України, вніс Президент України Віктор Янукович за пропозицією парламентської коаліції.
Верховна Рада України затвердила склад нового Уряду
11.03.2010 | 12:30 | Управління у зв'язках зі ЗМІ Секретаріату КМУ
Верховна Рада України затвердила склад нового Кабінету Міністрів України. За відповідну постанову проголосувало 240 народних депутатів.
Відповідно до рішення Верховної Ради Першим віце-прем'єр-міністром призначено Андрія Клюєва, віце-прем'єр-міністрами – Бориса Колеснікова, Володимира Семиноженка, Володимира Сівковича, Віктора Слауту, Сергія Тігіпка, Віктора Тихонова.
Міністром Кабінету Міністрів призначено Анатолія Толстоухова, Міністром агарної політики – Миколу Присяжнюка, Міністром внутрішніх справ – Анатолія Могильова, Міністром вугільної промисловості – Юрія Ященка, Міністром житлово-комунального господарства – Олександра Попова, Міністром закордонних справ – Костянтина Грищенка, Міністром з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи – Нестора Шуфрича, Міністром економіки – Василя Цушка, Міністром культури і туризму – Михайла Кулиняка, Міністром оборони – Михайла Єжеля, Міністром освіти і науки – Дмитра Табачника, міністром охорони навколишнього природного середовища – Віктора Бойка, Міністром палива та енергетики – Юрія Бойка, Міністром праці та соціальної політики Василя Надрагу, Міністром промислової політики – Дмитра Колєсникова, Міністром регіонального розвитку та будівництва – Володимира Яцубу, Міністром транспорту та зв'язку – Костянтина Єфименка, Міністром охорони здоров'я – Зиновія Митника, Міністром у справах сім'ї, молоді та спорту – Равіля Сафіулліна, Міністром фінансів – Федора Ярошенка, Міністром юстиції – Олександра Лавриновича.
(особливо одіозних "дєятєлєй" я виділив)
Що ж, здається, поки-що все. Ви можете самі почитати і проаналізувати факти і документи і скласти свою думку.
-На жаль(моє ососбисте почуття..) це ще не останній крок ригАналів і тушконавтів по "тирінню" Конституції!
І в кінці добавлю(ледве не забув): отримана "радісна" звістка,
що , -відомий досягненнями на ниві загрібного спорту , під час своєї "праці" в МВС України , нібито й колишній міністр( тільки поки-що без фуражки-парашута з кокардою, в виді двоголового летючого мутанта), такий собі гр- н Росії Білоконь, перевіз до України табуни і стада власних коней і собак, а також стіл для гри в покер, бо воно дуже любить різатись в карти по дорогим казіно!
Ось і все... -Називається приїхали..
Шановні друзі! Прошу писати свої коментарі й думки з цього приводу!