понеділок, 11 грудня 2023 р.

Кує зозуля полубо́тків..

 

- Сидять зав`язані в мішку,
ті самі 70-т відсотків.
Що голоснули? То ж ку-ку!
Кує зозуля полубо́тків..

Як і тоді, ще при петрі,
царі безумному, ховайте
свої амбіції старі,
і перед путіним вклякайте.

"какую разніцу" в словах,
царьок теперішній покаже.
Й через язик московських плах,
з кремля просуне слово враже!

 І замість гривеньок рублі,
в мішок підкине малоросам.
Нехай вовтузяться в кублі,
чужі зозулі й служать босам:

"Як ти начальник, я дурак"
така їх приказка відома.
Багатим стане їх жебрак,
а ми збідніємо, бо вдома;

- Керує гетьман полубот,
холуй відхожого андрія.
Поборник свічки і субот,
яких наводить ейфорія.

Колишніх зрадників нема.
- Вони убогі і калічні.
Холодна пітерська тюрма,
як полуботка муки вічні...

Як добре з`їздити в Оман,
і провести переговори.
І там затвердити обман,
який підсунули потвори.

"Мені, казав, не до Різдва,
бо я не лох в Христову дату.
Зробив вас рівно в сорок два,
набивши в мізки свіжу вату!

- Й пообіцявши шашлики,
на день чужої перемоги.
Привів із півночі штики,
і попрохав в чортів підмоги.

Й розмінував я їм Чонгар.
щоб Південь здати за поню́шку!
І здувши з носа перегар,
штани розвісив на просушку.

- Перевдягтися  камуфляж!
(Такий, щоб дурні не впізнали).
Оце квартал. - Оце пасаж!
Який ввійде в смішні аннали.

Бо я не втік. Я бо́! Я бо́!
Таке отримав погоняло.
Тепер не Бубочка я бро,
а Боневтік, бо закуняло.

..Заснув Дєрьмак, засну і я,
наливши водки повну кружку.
Три товстуни моя сім`я,
у Вашінгтоні за полушку.

- А я продамся за мідяк,
який проп`ю на "дєнь пабєди".
й Голобородька Скрудж МакДак,
продам тобі велосіпєди!

Саджай на транспорт каченят,
й знімай квартальні серіали.
Й купайся в морі грошенят,
які в обдурених ми вкрали.

Мій Буратінище в СІЗО,
за критиканство Боневтіка.
Зате Мальвінине ІПСО,
мною задіяне в два кліка.

Зніму Залужного, й тоді,
на малороссі запаную.
Пан-губєрнахтером в біді,
з біде і коксом врозсипную".

..Зозуля з Бучі: "Боневсцик!
Тобі ще годік накукую.
Три товстуни. Бордельний шик.
і на сніданок маракую.

А далі пекло. Чи Майдан?
Скоріше наша Перемога.
Валізу повну й чемодан,
збери від хатього порога.

- Тобі дорога на ростов.
Як і татарову із ОПи.
Повстане помста з молитов,
й святою кровію окропить.

За Південь, Бучу і Донбас!
За розміноване Полісся.
Христос у душах ще не згас,
тож Українцю жити вчися!

Живи людино. Не існуй.
Молися Господу, не чорту.
Ігнор на бісів сабантуй!
Ігнор й зневага Во́лдеморту!

Вован і вова суть одне,
що аквафрешно-двоголове.
Те, що як зможе, проковтне!
І вип`є кров, ніби Столове.

- Вино не створює вину,
як запиваєш ним проскуру.
Не міряй віру в довжину,
коли нечистим чешеш шкуру!

Не піддавайся на пітьму!
Не вибирай песиголовців.
І не служи за гріш ярму,
з трибун, екранів й гучномовців!

- Народе мій. - Кую я дзвін,
для прокидання "лохонутих".
Хутчіш з мішка, і навздогін,
шляхом пробуджених й розкутих!"

- Так. - "боневтіки" не втечуть.
Не доберуться до ростову.
Ганебно здохнуть. В тому й суть:
У яму впасти вже готову!
***
Nebratan

Related Posts with Thumbnails