четвер, 2 січня 2020 р.

Єднально-новорічна байка-вітайка.


...Єднались туго Вуж з Їжем,
й Червона Шапочка із Вовком,
Пердіж Гучний і Тихий Щем,
і Лоскіт з Біллю й Атлас з Шовком

Рядно окремо. На землі...,
розверстій корчилось  в Окопі.
Блискуча Куля й Сірі Тлі,
рядечком мчали в Автостопі

І Синій з Дуже Голубим,
й Червоний Рак з Таким же Перцем
сміялись з Дурнів разом з Тим,
хто зсеріалив їх Злим Серцем

Зелений Фрукт насцяв в Компот
під Новий Рік й Наступне Свято
"Розкрийте дурні ширше рот!
Щоб поєднатися завзято!

Шеренга Ватянок на штурм
разом з Жуком у бараболі!
Щоб Неньку виставить на Глум!
І щоб Її позбавить Волі!

Ви ж Вівці спіть, я розбуджу,
коли до Ліжка всуну Пекло.
Й роздам тоді я по Коржу,
з Гівна, що висрав недалеко!

Для мене хлопці "іх там нєт",
чи є Вони, нема різниці.
Борюсь супроти канахвєт,
і шоколадок я на пиці!

..Нема різниці, чи Язік,
чи в Язіку померла Мова.
Я Причандал вітати звик,
"Добра тєбє Кровавий Вова!"

...Гуртуйтесь Коміки у Цирк,
де жер Сівохо Кури й Піцци.
Й нехай заходить Сцик за Сцик,
й Ісус Христос тікає відси!

Бо я ж повірив в "Бога нєт!",
як розказав в дитинстві Папік.
В Кривому Рилі мій атвєт,
що я і Бубочка і Лапік!

Єднала я..(Єднальщик Пук),
і одночасно ще й Рішала.
Смотрящий Виродків і Сук,
від Дна московського і Жала.

Я, як завгодно укушу,
і як завгодно покусаю.
Коли навішаю лапшу,
на Вуха й Очі Вовку й Заю...

Й Вухатий Кролик не втече,
й Павук на стелі й Баба з Дідом.
Впіймаю всіх у Ящик Че,
й вгощусь з Геварою Обідом!

..Єднайтесь Коні і Орда,
І Гній на Вилах, й  Жаба з Буслом.
Тварини Люті й Хіть Руда,
й Ярмо Відвертеє з Улусом.

Де Схід там Захід й навпаки,
(це я балакаю про сéбе).
А ви повірте Дураки,
під Новий Рік смішному Рéбе.."
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails