понеділок, 8 квітня 2019 р.

Подяка Зеле(нськ)ого Пшика Жабакову за "невтручання" в вибори.

"Зеленский поблагодарил всех сотрудников МВД и лично Авакова за прозрачный и честный первый тур выборов"
(Цензор-нет)

"Уверен, (что после смены власти) они (українські патріоти) начнут потихоньку исчезать. Кто-то в тюрьму, кто-то в эмиграцию, кто-то под диван, кто-то в больницу, а кто-то вообще"

(Анрій Портнов, колаборант, прихильник зелен(ськ)ого Пшика)

- Пшик Жабакову подяку
гречно виписав хвостом:
(Пердонув, утерши сраку,
героїном і вінтом!)

Потім нюхав кокс для спарки,
і Портнову обіцяв,
"Прикуплю бензин для варки,
й ацетон для темних справ!

Буду мучить патріотів,
й українців зкореню.
Й Бога викину з кіотів,
біса втіливши *уйню!

Православних гнати з церкви,
я Навінцкаму велю.
Й принесу численні жертви,
черевиком у туфлю́!

- І туфту я буду гнати,
як подрочу на портрет
Каломойського; Солдати!
Перші знайте мій секрет!

Месидж нового гаранта:
До тварюки на поклон!
Не стріляйте в окупанта!
Краще здайтеся в полон

Матюкнувшися ж надвечір,
вранці бісу самогон
притягну, і бочку сечі,
бо ж сцикло я чемпіон!

Гарно висравшись в аналіз,
що без нігтів й волосні,
поміж бидла й зубаскалів,
балакнý Народу "ні!"

- Не піду я на дебати!
Бо нікчема й боягуз.
Бо тупий, як ножик з вати,
що у висерах загруз!

Й взагалі цей день "неділя",
давить святом мій язик.
Я ж в "суботи" більше біля,
що без мовних заковик!

 За Андрія! За Портнова!
Виб`ю зуба молотком.
Й Колорадський Казанова,
втішить яйцями з жовтком!

- Полюбив регіонала,
після Бені і Хуйла.
Ненька виродка прогнала,
а Москва в манду взяла!

І тепер ми з ним обоє,
пестунята у Кремля.
Надувним обох  "хєроєм",
кличе Путін дупи  для!

- Я погоджуся, звичайно.
Туалетний папірець.
Для царя. Причім негайно!
І приманка для овець.

- Барани́! - Ідіть на бійню.
І ягнятка, що при вас!
В "рускій мір", а не олійню!
Жде там Міна і Фугас!

І прийміть вужа за рибу.
І гадюку за вужа.
Й пролунає мило Вибух,
для останнього Коржа.

І не стане України,
у вишневому садку.
Та й садок біля Скотини,
всеь засохне в смітнику!

Тільки я. Й Портнов. І Бєня.
Замість Тризубу й Небес.
І в ногах дебільний Фєня,
що язичний не воскрес.

Труп страшний, але смердючий.
Втік із пекла наяву.
Й навалив нас трьох до кучі,
на земельку і траву..

Я! Зелений Пшик Володька!
Я, я.я! Я, я, я, Я!
Я ніщо без Калбородька,
як головка без *уя́!
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails