неділю, 7 квітня 2019 р.

Монолог дрібного біса-"невидимки".


Сидить ворог в нашій хаті,
й з нас, дурних, гигика:
"Цяцю в чорті волохатім,
бачте й чоловіка!

Хоч воно і ЧМО мохнате,
й має хвіст і роги,
сподвигайтеся і нате,
й смійтесь до знемоги!

Й оберіть ви зло у владу,
й біса вашим "богом"!
Й сірку замість шоколаду
їжте за порогом!

Він же тільки "шуткі раді"
наш кордон "падвінул",
Я ж пшикую на естраді,
вдаючи людину!

Радий Путіну я здати
все і з потрохами.
Не стріляйте в зло солдати,
хай руйнує храми!

Україна, як держава,
Путіну не треба.
Лиш (у)родіна іржава,
й азіжопи ребра!

 Я, Зелений Пшик, кажу вам,
здайтеся на милість!
Ми ж із Путіним "розрулим",
свіжину за гнилість!

- І впроваджу я Указом,
дві суботи й зликдень.
Без неділі, але з газом,
тож прощай Великдень!

Забувайте й про Покрову,
й Пресвяту Марію:
Здайте свинку і корову,
за безглузду мрію!

І не смійте більше сала,
і вареник їсти.
Щоб уРодіна кусала,
й злі сеператисти!

Погризіть мацу спроквола,
і форшмак, що з тюльки!
Я ж зроблю собі укола,
та й піду на гульки!

Полюбляю крек і "герич",
запускати в вену.
Та боюсь, що машингвери,
бахнуть в тьму зелену.

Тож обмажуся смолою,
як Мєдвєдєв Дімка.
Й біля чорта аналою,
буду  невидимка!

Я дрібніше ще дрібного,
і тупіш тупого.
Тож не слухаю нікого,
тільки Бєню строго!

- Чортівня хоч невеличка,
але комік ніби.
Я бур`ян, чи терта гичка,
чи луска від риби!

- А на чорному зелене,
хто завгодно сплута.
й не побачить ЧМО шалене,
й путінського плута"...
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails