середу, 10 жовтня 2018 р.

Настаящій паловнік.


...Балабонити  він спец,
на телеканалах.
(За рубля й тарілку щец
й водочку в бокалах)

Він, звичайно, й є такий
(дуже настаящій).
Чи то палка, чи то кий,
що з чужої пращі.

Ним хлєбають також щі,
що в московській мисці.
"Пан Гриценко трєпєщі
в ложці-дуполизці!"

Ополоником борщі,
розливають люди.
А паловніками щі,
Путіна приблуди.

Тож прошеніє царю
написав паловнік:
"на масковском гаварю,
я, Толян-палковнік!

Акадємію канчал
ФСБ-е аднако!
Отучілся напавал,
в СеШеА на бяко!

А тєпєрь за рускій мір,
попрошу душевно.
(Ви, Валодя, мой кумір,
тайно і плачєвно!)

Я за вамі сльозкі лью,
в Кієвє напрасно.
Слушать пєсінку мою,
здєсь нєбєзапасно.

Називают вас Хуйло,
Путінька в народє.
Распєвают "ло-ло-ло",
і дубасят вродє!

- Я же в сініх галіфе,
і "За Крим" мєдалькой.
І к таму же под шафе,
і уродной калькой!

Всьо летіт, что напішу,
к дьявалу в абьятья,
Так что просім к шалашу,
паскарєє батя!

Ви напомнітє друзьям
Лєніна в Разлівє.
Мєстним скажетє князьям,
о майом надривє!

Я дарю вам мірний план,
а вєрнєє сдачу.
За прадвінутимй сєдан,
лімузін і дачу!

І вручу я лічно вам,
в упаковкє яйца.
І нє трону больше дам,
чєм убью два зайца!

А то томосік дадут,
людям Хріста раді.
Вот і лопнєт шалапут,
спєрєді і сзаді!"

Так Гриценко заснував,
свій союз таємний.
Так паловнік плазував,
справжній та нікчемний..
***
Nebratan

Related Posts with Thumbnails