понеділок, 13 червня 2016 р.

Рейс Бутівка-Орландо.


Я співчуваю всім, хто голубий,
і був за те розстріляний в Орландо.
Я злюсь на тих, хто каже "не убий",
а сам веде в країну вбивче стадо.

..Я співчуваю Ненькам тих бійців,
які лежать під Бутівським завалом:
На їхніх поминках не їжте голубців,
й не грайтеся з "владімірскім централом"!

- Поставте краще пісню їм про тил,
якому чоловік-дівча до пари:
Хай в очі плюне вам уламок брил!
Хай шахта "Бутівка" упарить ваші бари!

Я знаю, хто для Бога Президент,
а хто для чорта напис на коробці.
Я знаю, для кого Ви "інцидент",
а для кого Герої й гарні хлопці!

Я славлю Вас, Завзяті й Штурмові..
(Вцілілих чудом, й тіл убитих Душі).
Ваш Правий Сектор вартий сотні дві,
любих подружок  злодія й чинуші!

Невидимі встають в  останній рейс.
Гарячий камінь подвигом холоне..
Роман складають разом Кінг і Чейз:
Читай про шахту "Бутівка" Хароне!

Я ж бачу дощ, і в Небі світлий Бриг,
який пливе із Бутівки в Орландо.
- І там немає Правих й голубих,
бо сам Христос командує парадом..
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails