суботу, 4 квітня 2015 р.

Пéсах.


Привітати з святом "пéсах"
при́воду немає,
мені чорта в чорних месах,
і з чужим звичáєм.
- І рабина голубого,
й синього невдаху.
Обмиваю свято Богом.
Граю фугу Баху.

Кажуть "жид" я і "бандера",
(Разом українець).
Після голоду химера.
Для війни гостинець.
А я просто жити хочу,
як і всі екзóти.
Вроду пестити дівочу,
і не рити дзоти.
Я зберігся тільки чудом,
бо Господь зі мною!
Спокушають біси блудом,
й 33-м Ноєм.
На Ковчег гнилий "рятують".
Пхають у навози.
- Як банани, й  маракую
в африканські лóзи.

...Опухає ніс у дідька
триколорним гноєм.
Заколов носатий свідка,
обізвавши  "ґоєм"!
Харків, Жмеринку, Полтаву
на корню скупили.
Святослава-князя, - славу
кізяком накрили...
А на óсені котлами
сів московський мéрин.
В нього танки за полáми,
й бомби з полімерин.
Погуляв під Іловайськом
(поле трупом вкрито),
Під Дебальцевим погрався
(взяв зимове мито).
Залишилися ворóни,
здобич доклювати.
І на сотню три патрони,
й сумка від гранати.
Полягли там наші хлопці,
Полетіли в Вирій.
Сірники́ в одній коробці.
Ві́йни в ніби "мирі"...

Не вітаю з святом "пéсах".
(При́воду немає).
- Заблукав козак у пейсах.
- Ігнорує гаєм.

"Ваєвалі!",- біс горлає,
і рве душу демон.
Бойко вишку направляє
в напрям жил-яремин
Грабіновіч в око коле,
а пархаті в вуха.
І Онлайн, московським тролем
моє тіло нюха.
А весна вступає в вікна,
скоро ватних наступ!
Оборона в нас впритикна,
щоб чужий грабастав!
У ефірі бульки-шоу,
і немає правди.
Робін Гуд і Рассел Кроу.
Мило й еврібади.

Всі, і вся скуштують паску.
Та не всі воскреснуть.
Той відчує Боже ласку,
хто повірить чесно.
***
Nebratan​
Related Posts with Thumbnails