понеділок, 30 березня 2015 р.

Камбоджа.


Камбоджа факт з пальм Кампучій.
Спартанці воїни. Перси бандити.
- Не вішай собак на лійки олій!-
Вовків боятися, в ліс не ходити!
Ворог не свій, свій не чужий!
Коротко стримую схвальні емоції.
Обама й Сенат.- Баба й мужик.-
Високоточній зброї мої промоції!

Ми посилаєм. Конгрес вату лає.
Друзі о`кей.- Вороги́ чікі-пік!
- Піхота морська медузи долає,
бурятів-монголів в один клік!

А як з марафетом? А що з триколором?
Кому їх комуни? Куди їхні бля?
Мутантів на звалище!- Трупи заóрем,-
хай в чорноземі зникає сопля!
Шмарки за карки, а коні у збрýю.
Котик в окопі впіймав пацюка!-
Я не антракт у виставі майструю!
Пастку для зомбі у хаті Грицька!

Вила за плечі, лопату за пóтім.
- Драма теорії в смутку чобіт.
Практика збуджує діями вóтум
у недовірі до гопницьких біт!

- Лея-лілéя, а гривня ромашка.
Серце, то чирва, а зовсім не рубль.
Наша синичка,- красуня не пташка,
- а їх потвора засмиканий дубль!
Їм снігурі лише поглядом зовні.
(Щез в пропаганді обідній релікт).
Лектор читає про Марсові пóвні.
Ліктор межує із Марсом конфлікт.
Смак від червоних не схвалює уряд.
Чин для чиновного кращий резерв.
Скромний арешт для крадькá синекура.-
Сонний дзвінок нетривалих перерв.

В ромі пучок староримських ілюзій.
Замість сокири Меркурій в сокý!
В сéбе, солодким закохує лузер,
каже, що "скиснути дам молоку!"

Богом війни нас успішно лякають.
Миром намазують губи як слід.
Шинка гаряча.- Холодне тримають
в жирному погребі,- псам на обід.
- Компас Ахілла, що з осені Зорро.
- Пафосне відео, стильне кіно.
Зирк "Інтерстéллар"! Жуємо поп-корро!
"Смерть ворогам!"- у кіні не воно...

- Ні компромісу!- І так Україні!
Воля у жовтих в блакиті зірках.
Мій автомат не лежить в комірчині,
- мій кулемет у надійних руках!
Я патріот, а про інших не знаю.
Паска, Вели́кдень, Покрóва, Різдво.
Я їх святкую не в гирлі Сінаю,-
адже з Дніпром у менé  статус-кво!

Без компромісу. Без демагогій.
Нації слава! - Я гасло скажу..
І захищу. - І зіб`ю з біса роги,-
і прокладу з біснуватим межý.
***
Nebratan​
Related Posts with Thumbnails