середу, 8 жовтня 2014 р.

Хуйло був..(За Котляревським ч.-на 9-та "Хуйло-секс по телефону")

 Хуйло був презавзятий цинік,
простіше кажучи козел:
От і сьогодні гулькнув-виник,
"Нєт, я хароший, вері-вел!
- Лечу я,- каже,- в Улан-Батор,
де Чингізхан сам на коні,
- милуюсь ним в ілюмінатор,
і шпорю льотчика "Гоні!"
- Тобі ж, сучаро мила,- Конні,
як збрешеш украм "гав-гав-гав!",
- насиплю в миску макаронів,
й турецький, цуцикам, пілав!
"Фошисти укри,- гав,- фошисти!
- Конні затявкала чимдуж!
- Хуйло!- Дай костомах погризти,
мій ти господар, друг і муж!"

- Хватай сучонка,- вот,- швирнул тє,
- от чєлавєка бєлу кость,
- Стрєлкова што лі?- Фу ти,- ну ти!
Ана же твьордая, как гвоздь!
Да што же ето, блядь, такоє!
Невже немає з дитинчат?
А на худой канєц з Героїв,
з псковскІх дєсантніков-рєбят?
- Скоріше б теє, приземлитись,
- і в юрті випити кумис,
людьми зажерти, кров`ю вмитись,
й Обамі прокричати "чиз!!"
(Чизкейку на десерт замовить
Солодкий від "пабєд"пиріг,
Із Порошенком для розмови,
щоб під менé він таки ліг..)

- Оце так "секс по телефону",
- Оце так "мир",- скажу я вам!
- По "украм" градами, і "Нону",
я "апалчєнцам" вкотре дам!
- Нехай воюють терористи,
- а українцям таки зась!
- Ану ж бо Петя- "чізи" їсти,-
моя Свинючко, пась-пась-пась!"

..Потис Хуйлу наш Петя лапу
нерадо ніби,- в Мінську ще..
Жаль що не мав у роті кляпу,
й не гув під вишнями хрущем...
Жаль..Бо зі злом він теревенив,
- і з Чортом ляпав язиком,
- поки у Неньки кров із вени,
смоктали Бантики з Жуком!

Гриміли "Град"-и й "Урагани"-и,
і "Смерч" над копанкою вив,
Чомусь вели з боліт Сусани,
в трясовину́ з якихось див.

..Господь лиш знає, не Пєсков же..
- І не прес-служба у Кремлі.
Хуйло і біси..- Дай їм Боже!
(Господь в паскудні рила плі!)
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails