середу, 8 жовтня 2014 р.

Хуйло був..(За Котляревським ч.-на 8-ма "Хуйло Задвєнєдєлі")


Хуйло був схильний до морозу,
бридкий кацапський хвастунець,
- Я Київ, - хвастав він Баррозу,-
за тиждень-два спалю вкінець!
- Візьму, як хижий звір кошару,
як Грозний "взяв" колись Грачов,
- ох і нап`юсь тоді на шару,
й скупаюсь в крóві голишом!
Що танки спалять, це нічого!
- Що екіпажі,- що десант!
З менé кацапи роблять "бога",-
я колорадський жук і бант!
- Я пан Хуйло Задвєнєдєлі,
всіх мухосранців гаспадін,
- а шо такоє, в самом дєлє,-
я же пошті што Алладін!
Не лампу,- гівна золотисті
ношу в заквацяних руках,
- мочу,- мочу я терористів
в сортірі, трясця б їх бабах!
- Мої вони.- Кохані друзі
Єфрємов, Гіркін і Царьов
Мочу гівном і по заслузі,
всіх тих, кого вже відпоров!
Маленькі яйця, але ж маю!
Так в чом же дєло тоді, блін!
Баррозу! - Дров я наламаю,-
тож бійся, й бийся об ослін!
- Хоч головою, хоч і носом,
та тільки санкцій більш не вводь!
Вважай мене Великим Босом,
й звертайсь по чину: "Вашаскродь!"
Можеш й "Уродієм" назвати,
а можеш й Вовою Хуйлом,
люблю я танки й автомати,
і керувать всесвітнім злом!
А ти послухай, і Хуйліні,
наказ мій в "лічку" передай:
ти фрау Меркель Україні
німецьку зброю не продай!
От курдам можеш роздавати,
або арабам, хай їм грець!
Строкаті в них чалми й халати,
й кохають кіз вони й овець!
Нехай воюють! Хай стріляють.
Нехай себе ж і переб`ють,
я ж газопровід до Китаю
збудую дешево, аж жуть!

Порозмовляли.. (Напилися
Хуйло й Баррозу, як жуки),-
а Бог тверезий бачить з висей,
як рвуться з Києва полки:
Немає іншої країни,-
нема в нас іншої землі,
є батальйони солов`їні,
і є Господь на їх крилі..
- Не взяти Києва поганцям,-
лиш дулю з маком для Хуйла,
та ще з Європи купу санкцій,
що й так була вже немала..
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails