неділю, 18 серпня 2013 р.

Монолог товстопуза("ряженого"):


М`ясо, риба, ковбаса
Ось в вся моя краса
Пузо замість булави
Із борщем "Іду на ви!"
Як вареники побачу
Відчуваю недостачу,-
Трьох калорій з десяти
Й відкриваю три роти!

Я і Ющенка дружок,
і на березі юшóк,
і на салі карасів,
і сорочок-парусів
- Їм усе. - Усе і п`ю,
хоч з маленьким я ай-к`ю,
та з великим животом:
- я і щука, я і сом,
і свинюка, і карась:
дівко, нумо з мене злазь!
як кохатися забув,
і закрився на засув
від куми, і від дівчат,
бо котлетоньки шкварчать
на пательні і в печі,
шашлики смачні в борщі,
а крученики в духовці,
а горілочка у сховці.

Правда я, але гірка:
Маскарад під козака!
Отаман, та не Махно,
Золотий, та не руно
Оселедець, та не чуб
Товстелезний, та не дуб
Шаровари, але брак,
Вишиванка, щось не так,
Хоч співаю, не Кобзар,
І не Січ, скоріш базар
Граюсь, старістю в ляльки́,
Вибачайте козаки!
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails