середу, 19 грудня 2012 р.

Молитва до Святого Миколая.

Щиро вітаю Вас, шановні українці з Днем Святого Миколая!
Сердечно бажаю Вам здоров’я, добра, радості та великої духовної благодаті.
Щастя, добра та злагоди Вам і вашій родині!

-  Що забрав би Святий Миколай
якби раптом вручив подарунок?-
Шлях до пекла, перéпустку в рай,
- переповнений злобою шлунок?
Він з'явився в ошатному сні
і приніс не мішок із цукерком!
Він спитав: ти служив Сатані,
ти гадав над щербатим люстерком?
Я не знав, що сказати Йому,
я не вірив на слово Святому,
я покликав крізь двері Зиму,
щоб тікати дозволила з дому!
Там, надворі, вітрище і сніг
і вмерзають авто у крижини
я в білизні, як був, так побіг
у Чорнобиль, не взявши дозиметр.
Подарунок Святого в мішку,
але що там, я того не знаю
- я служив хіті, ночі й грішку,
а тепер урожай пожинаю...
Якщо можеш, Дідусю пробач
і пусти нерозумного в відчай,
й подаруй для країни пернач,
і верни мені лицарський звичай!
Я поставлю собі відхідну
й помолюся за Гетьмана й Князя,
за славетних Дідів давнину
й бойові їхні кличі й накази.
 -Миколаю, як можеш, прости, -
я грішив перед ворогом страхом,
не літав,- намагався повзти,
перед темним ченцем і монахом.
...Чорна свічка нехай догорить
- темне серце нехай допалає
чорний прапор нехай майорить
над вишнево-зимовим нераєм.
****
Nebratan
Related Posts with Thumbnails