четвер, 21 червня 2012 р.

Страшне перо не в гусака:

"Не зводьте світ до чорно-білого. Він не такий."- Донецькі білі й пухнасті, але "звинувачення мене в джинсі - ознака дебілізму".
Бо я й сам дебіл на службі в донецьких дебілів(не путати з шахтьорами- от вони чорні й я їх не люблю).
Українців теж, бо вони не партія регіонів. а "партія українців" в прямому й переносному сенсі, що(для мене) є програшним в обох випадках:
Діствітільно, а що я(конкретний пацан В. Кіпіані) поімєю з шахтьоров і Партії українців?
- А от у "білих та пухнастих"(ПР, тіпа).. - УУУУУУУ-х ти!
- Спасіба Рінат за "розавиє ачкі"
- Служу данб-ацкому союзу всіх копанок і регіонов!(тіпа рєально)."
             ще не члєн(ПР) Вахтанг Кіпіані.
(але вже продажний журналюга і персональний троль).
Дивіться ще одну публікацію на цю тему:
Рєнат(Данєцкій): Спасибо Вахтанг! Насі розавиє ачкі на здароф'є!
А також кіпіанство(або порпання в гівні) на фейсбуці.
Related Posts with Thumbnails