суботу, 20 березня 2010 р.

ТАВАРІЩІ ПАРТІЙЦІ ( ПРОГРЕСИВНІ І НЕ ДУЖЕ)-11. ГУМОВІ ЛИТКИ- ЦЕ ПРОГРЕСІВНЄНЬКО.

ПЄСНІ ТОВСТОЖОПОЇ ЗВІЗДИ (ПРОГРЕСИВНИЙ БАЛАГАН)
ЧАСТИНА СЬОМА.

Пєсня вітрєнківця-фєтішиста( зекономив на горілці)- А ля Оксана Забужко..

Щось не склалось..А от що не знаю,
Поможіть панове парубки!
-Товстожопу бабу я жадаю,
Хоч із гуми,лиш були б литки!

Головне панове тут обачно,
Їй заткнути вчасно всі дірки,
І назвать Вітренкой,- хоч і лячно,
Бо Натаха ж п'є, як всі "зірки"!

Не настачиш товстій самогону-
Хоч Медвед й горілку присила!
Та зате мені у ніч безсонну,
Хоч гумова, але все ж дала!

Будем вдвох з Натахой Дядю Сьому
Раком ми навколішки лякать
Розглядать порнушку із альбому
І Медведу тихо  підвивать!


І нехай медведи, мов  катюги,
Скопом будуть всі по нас скакать,-
Я не здую Нату, й їх  наруги
Витерплю, щоб лиш Натаху мать!

Марченку скажу сьогодні,- другу,-
Не приходь вусатий на Майдан!
Ущипнемо пристрасно "подругу",
Гум-Натаху за надутий стан!

А вкінці ще й поцілуєм в губи-
Ми щасливі, бо вона не п'є!
Й не горять на ранок в неї "труби",
Й прогресивно себе віддає!
***
Таваріщ Натаха-2.


Таваріщ Натаха,звізда товстожопа,
Сама ти себе, коли вип'єш- їб*ш
Щілину довбаєш, як карлик Циклопа
- Пайки ФСБешні по п'яні  гребеш!

А поряд Кауров,-сто грам уже макнув,
Із пикою в гівнах, та ще й  і  пердить!
Дружок же Натахин,-вусата макака,
Прохає пальонки по повній налить!

Та кинулись тільки уроди до склянки,
Як в морду зустріли мохнатий кулак!
-Медвед так карав "пацанів" і "пацанку",
Не пийте сєксоти до всеру, однак!
***

БАЛАДА ПРО НАТУ, НАТО І ДЖОНІ…



Біля моря, на пісочку
Натаха гуляє
Молодого нєгра в щочку
Цілує-ласкає!

- Ти не думай, каже, Джоні,
- Що я товстожопа!
Засандаль мене, й в гондоні
-Здригнеться Європа!

І не бійся, що я з НАТОм
- Нібито "воюю"-
- Своїм чорним апаратом
Знаю, добре вдуєш!

Ох набрид мені Кауров,
Смердючий пєдріла!
Ну, а Марченка я здуру,
- Стручка полюбила!

Ми пили з ним- от же гади!
- Вина і горілку!
Та не дасть він мені  ради-
Мне, як кінь підстилку!

Інша справа чорношкірий,
(Ворог проклятущий!)
-Ти боєць не знаєш міри,
Встроми якнайдужче!"

Так Натаха забавлялась
З НАТОвським матросом,
- Без натуги і скандалу
В панчохах з начосом!

Ну а Марченко й Кауров
Дружки-імпотенти,
Лиш дивились на профури,
З нєгром сентименти!
***
Related Posts with Thumbnails