вівторок, 16 січня 2024 р.

Бодгісаттва.

 

Я хотів би пройти Мертве Море,
щоб бійця повернути живим.
Я хотів би Широке й Просторе,
по дорозі в Єрусалим.

Я хотів би закінчити бійню
нашим Стягом на мерзлій  москві.
Я хотів би Нам Віру постійну,
в крах шойгу́ у повсталій Туві.

Я хотів би з Живою підняти,
за Полеглих з Водичкою тост.
Я хотів би Вам в Небі солдати,
збудувати Незламних Блокпост.

Я хотів би за щит Добру Звістку,
про прильоти Ісуса Христа.
Я б хотів Батьку Богу невістку,
що рубала б нечистим хвоста.

Я хотів би спокійного літа,
після мирної, в Бучі, весни.
Я хотів би, щоб зброя прогріта,
охолола уже восени.

Я хотів би кататись зимою,
від жахіття у Світле Різдво.
Я хотів би Ожи́лих зі мною,
які випили Боже питво.

Я хотів би в собі Бодгісаттву,
який втілив над хвилями марш.
Я б хотів в кольорову Аратту,
де блакитний і жовтий, - це Наш.
***
Nebratan

Related Posts with Thumbnails