суботу, 19 грудня 2020 р.

Гепин "заповіт".

 

- Коли здохну, не ховайте Гепу у могилі, -
а залиште вічним мером, $иденятка милі!
Я за те з гнилого трупа насякаю шмарків,
й напущу коронавіруc на здурілий Харків!

Кажуть звали мене "Ке́рнес", дурні стоєросі,
що побачили людину в покидьку й отбросі!
Ні, не "Ке́рнес" я, а Гепа, виродок в "законі",
і людьми маніпулюю навіть в смерті й сконі.

Не відспівуйте Геннадю в власній синагозі,
бо зі мною ФСБіси й їхній дяк Рогозін!
А натомість відревіте в капищі московськім,
й вуха й ніздрі відірвіте й хареняку зовсім!

Щоб не чув я і не нюхав, ними власний сморід,
і щоб далі Допа гнобив з трупом Харків-гóрід!
В пеклі Гепі знадобиться ватяна підстилка,
коли встромиться у дупу там тризуба вилка!

Зарегоче пан Диявол: "Здрастє, син Адольфа!
точно так тебе чекаю, як барліг вервольфа!
Дам тобі не вовче лігво, а казан з смолою,
упірнеш туди навічно, мерським головою!

І згориш, як запалаєш, і воскреснеш знову,
й за гріхи твої паскудні вивчиш таки мову!
Й забалакаєш не феню, а Шевченка рідну,
що в Раю перебуває, й має долю гідну!

З казана на солов`їній ти проскиглиш Тору,
й попрохаєш відпустити ватяну потвору!
Але Гепу не сприймає грізний Бог Єгова,
зате чортик підкидає під казан твій дрóва!

Тільки Путлєр тебе чує, через спецпрослушку,
і плює на пару з Кумом на смердючу тушку!
Бо в Берліні злюк чекає ад їх персональний,
травонутий новачками гаспадін Навальний!"

..Коли здохну, не ховайте Гепу у могилі,
і у топку не кидайте чи дніпровські хвилі;
Залишайте вічним мером в харківськім навозі,
щоб довічно не спочив я у добрі і Бозі..
***
Nebratan
 




Related Posts with Thumbnails