пʼятницю, 26 жовтня 2018 р.

Чужоязика чинить ґвалт.


- Язичить вдома Баба Юля
й відмінно "áкає" хайлом,
коли з двох пащ у Баби дуля,
вилазить карликом Хуйлом.

Тож тиче нам усім "з прибором",
в Кривому Розі й під КабМін.
І в унісон з кремлівським хором,
паскудить мову з срач-кабін!

Неправда груба і велика,
і не соромиться похвал.
за те, що геть чужоязи́ка,
й за рідномовність чинить ґвалт

"Ти бач! Супрун не володіє,
масковскім чудо-язиком!
Як Мертведчук в нім не тупіє,
й не зве наш цукор "сахарком"!

Й говорить виключно на мові,
й не знає жодних матюків!
Яке кощунство! З Богом в змові,
вона кляне тим мертвяків!

І Вілкулаку з Підрахуєм.
І Кума Путіна й менé.
Тому ми з зомбі реагуєм,
Їй це так просто не мине!

Ляшко мені позичить вила,
а Бойко-вишка гарнітур.
Щоб я Супрун колола й била,
і таки вийшла в другий тур!

- Зомбі-совки завиють матом,
й змайструють ступу-самольот.
І орк з московським автоматом,
зі мною вмоститься, пілот!

Передусім я хочу владу!
Тому "Да здравствуєт язик!"
На нього кину мармеладу,
бо до солодкого він звик!

А карлик Путін допоможе,
бо де язик, то там і він!
І з ним Гундяєв, що вороже,
до Божих ставиться країн!

У спілці з чортом я на повну!
А гівна ллються через край.
Я підкорю лише Безмовну,
і притягну до пекла Рай.

У нім я з Путіним зрубаю,
під корінь вишні у садку.
І в вічні муки пострибаю,
впіймавши ненависть прудку!

Але диявол в президенти,
мене підкине при житті.
Рогатий й путінські агенти,
Христа залишать на хресті.

...І я, позбавлена Спасіння,
ще покерую років три.
А може п`ять. В хитросплетіння,
й жах сатанинської хандри!

Й через тринадцять рівно років,
печатка чортова згорить!
Три шістки задля злих зароків,
тузом побитим не покрить!"

Кляла за мову рідну Юля,
всіх українок у Супрун.
В її особі меч і куля,
У ній  з сокирою Перун.

Й Господь Христос, який з Степаном.
І біля Лади Святослав.
Вони і Мова, - смерть тиранам,
тому Її нам Бог і дав!
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails