середу, 28 березня 2018 р.

Прокляття "їх там нєт"-ів.

"Я Господь, Бог твій, що караю беззаконня батьків на дітях до третього й четвертого покоління тих, хто ненавидять мене,  і творю милосердя до тисячного покоління тим, хто люблять Мене і бережуть заповіді Мої".
(Вих 20,5 ).

Тулєєв, Путін, Морда, Пика, Рило.
Кремлівські гауляйтери й вожді.
Народ підзадний їх Урод й Кормило,
а їхній Лєнін мумій "впєрєді"!

..А замість Бога Жуков і Пабєда,
(що віддається з пуком "на Бєрлін!"):
Продажна дівка смокче хрєн у дєда,
який відвоював з лопати блін!

Парад блатних й нескромна шайка ніщіх.
Бродяг бояришних і вошей на кожух.
- На Україну суне з криком "Піщі!",
(харчів прохає без котлєтних мух)..

Ревуть, ридають упирі і упирихи,
за дітками своїми у вогні.
Бабі уРодіні дісталось на горіхи,
за порпання у вбивстві і брехні!

- Той виродок воює на Донбасі,
що втратив на пожежі трьох дітей.
Бог покарав мерзотника на пласі,
що викував безсмертний Прометей!

...Отримуй гад, заслужене по праву,
за воювання з "украми" й розбій.
Прокляв Господь над вірними розправу,
застосувавши принцип "Не убій!"

...Прокляв нащадків в першім поколінні,
убивць московських й кемеровських теж.
- Прокляв можливо й в третьому коліні,
на полум`я й загибель від пожеж..

..Я плачу за дітьми, що в потайбіччі
страждають за гріхи своїх батьків.
За "іх там нєт"-ів Бог їх покалічив.
За "їх там нєт" спаливши малюків..
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails