пʼятницю, 23 березня 2018 р.

Монолог Чмо ("чілавєка московской області").


Штампую дописи в фейсбук,
й контактний інстаграм.
Й "Вербу" я тролю, а не "Бук",
як вип`ю триста грам.

...Поганю мертвих і живих,
й народжених в запас.
За "Біломор"й какашний жмих ,
й бояришнік і квас!

За Гадю Сравченко я бот
вискакую з штанів.
- Люблю її переворот
з донецьких пацанів!

Як бачу Гадьку, то завжди,
дою чужих корів.
Дай мін взамін! Сашок прийди,
бо я "уже змокрів"!

- Під міномет Захєрчік встав,
а я на риб пішов:
Звільню для орка річку й став,
й віддам йому улов!

На карася! Й ляща бери!
Й три літри молочка!
За аквафрешні кольори
сєксота й мудачка!

За рубль, за злотий і за гріш!
За шекель й євро в зад!
Наказ виконую "Заріж!
Ти мать, я буду рад!"

- А що Шевченко, що Тарас,
писав про Чмо таке?
Що "раб, підніжка, свинопас,
й гівно Кремля м`яке!"...

"Московской області" сморчок,
що ніби "чєлавєк"..
Насправді ж  путінський жучок,
я вічно і навєк!
***
Nebratan  
Related Posts with Thumbnails