четвер, 12 жовтня 2017 р.

Захищай мене (нацменшину в Україні) Європа!

(Захисти мене (нацменшину-українця в Україні) ПАСЕ, О(ООН) й Небесна Канцеляріє!)


 ...Європа з кислою міною, що дуже нагадує пику відомого персонажа, який починається на Х, плавно переходить в Й, і закінчується на О, тяжко переживає-бідкається про "права нацменшин в Україні".
???
Невже це про мене так бідкаються?
!!!
Бо це ж я, УКРАЇНЕЦЬ, нацменшина в Україні!
(Богом даній мені Землі, в якій я позбавлений вільно вчитися, балакати, здобувати освіту, дивитися теле й радіо передачі, обслуговуватися в держ.установах й магазинах рідною мовою.
І навіть захищатися від орків вимушений на чужому "язікє", бо ж штабня українську не визнає!
(Зате краде по чорному все і у всіх про що засвідчили останні арешти знахабнілих язіколюбів в ранзі заст. міністра оборони).
Так.
Я нацменшина в рідній країні.
Захищай мене Європа!
Захищай москволюбне ПАСЕ від місцевих й мадярських "йобіків" й інших четників та власовців!
Захищай!
(А я поки що на Сході буду тебе, кисла й обжерта Європа від путлєровської нечисті захищати..
Бо ж ти лицемірна й паскудна в своїй обжертості.й нездатна пальцем ворухнути сама на свій захист.
Related Posts with Thumbnails