неділю, 12 квітня 2015 р.

Великóдня ідилія.


Наша лоджія виразно паскою
пахне в сонці цієї весни.
Великóдньою Божою ласкою
у яку так спішать ласуни.

Тут ковбаска домашня і кра́шанки,
й з язика супер-щось-заливне.
З м`яса різного вежі і башенки
спокушають сьогодні мене.
Не піддамся на смак і на запахи!
Кошик в церкві з усім освячу!
За рецептом старої Остапихи
я поставлю в наїдки свічу!
За голодних, й померлих від голоду.
За дідуся, що згинув колись.
І чортиська я смикну за бороду,
і отримаю праведний зиск.
А вже потім солитиму, й їстиму.
Й вип`ю чарку дебелу в обід.
- За добро, й перемогу воістину.
- За спасіння від воєн і бід.

- На столі Великóдня ідилія,
із освячених пáсок, й ковбас.
Як на мене, так раю це філія,
для душі, і для тіла екстаз.

..Я воскрес задля смерті утопії
в протиріччі відвертих заклань.
Сам на сам з будяками в Укропії.
- У Христі, що уб`є Таракань.
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails