середу, 8 жовтня 2014 р.

Хуйло був..(За Котляревським ч.-на 13-та "Банді так!")


Хуйло був патрубок моторний,
й контактом хакнутий в кізяк!
З старого танку трак запорний,
й баланда-каша з гарбузяк.
- Мав у собі всьогó, й потроху:
- від чорта, біса й сатани,
тому й грозився "всіх я грохну,
хто не кацапи-серуни!
Де накладу, там і Рассія,
а де дві дірки, там сортір!
Всіх замочу, нагнися шия,
а то застрéлю із мортір!

- Ти чуєш Пєтя Порошенко?
Насип цукерок дорогой!
Та здай Донбас моїм евенкам,
а я пошлю тобі конвой!
- Там трішки солі і водиці,
- але багато куль і мін,
- і кілограма два гірчиці,
щоб змазать члєни до колін!
(Це для Єфрємова й Царьова,
нехай побавляться удвох,
прислати штучний,- їх умова,
гірчиця ж чисто мій подвох..)

А ще сказати хочу, Порох,
- давай амністію для банд!
Щоб України клятий ворог,
носив три роки гарний бант!
А Бєса, й біглого Стрєлкова
тим часом виберуть в бики,
Моя ж корова двоголова,
зіграє з ними в піддавки!

Дивися Петре на квартальних,
і на кориду з під поли.
І не покійних ще навальних,
й за мене Бога не моли!
- Продай за бакси Україну,
- хоч знаю, що не продаси,-
тож вклякниу в позоньку уклінну,
й додам з ікрою ковбаси!
- Усе віддам за небо й ниви,
й мною роздовбаний Донбас.,
й ждунів моїх гнилі нариви,
що прагнуть з блохами матрас.
А як не вийде, то матнею,
між цирковими потрясу.
Бо я відчув, що блазні з нею,
а не з словами "Слава Йсу"!

- А в Севастополі заводік,
я твій, Петро, таки згребу:
бо кораблі військові в моді,
а мирні вилетять в трубу!
(Збираю у ескадри, тіпа,
чи мо колекції ескадр?
Нехай росте у трюмах ріпа,
яку саджає цінний кадр!)
Натóмість в Ліпєцку канфєти,
Петруха більше не ліпи!
Гоні без водочки буфети,
й без коньяку живі клопи!
А я тобі взамєн цукерку
дам поза чергой посмоктать,
червону, наче піонерку,
і синю й білу, в чорта мать!"

Хуйло з Петром поговорили.
про те, про се чому і як,
сікли лаврова дві кобили,
а медведімку кнур і хряк.
Згинались спини від побоїв,
в один потужний мазо-фак.
А Трамп на садо звав ковбоїв
лайно щоб вибити зі срак.
Шуміли патрушев з кондомом,
і ковзав клінч на пиріжку.
Блаженна сука за роддомом,
топила цуциків в мішку.

- А в зРаді зносинам раділи:
(голосували, "Банді так!".
Квадратом чорним торохтіли,
й таблом начистили п'ятак..

Ох, ці срібляники від Юди..
Хоч з зРади в люди не виходь!
Ой, депутан, що зроблять люди,
з тобою підлим, і Господь?
Тут. На Землі.- Чекає паля.
- Й немає місць на Небесі.
Люди заколють. Бог же спалить,
В казан пекельний сядуть всі.
***
Nebratan


Related Posts with Thumbnails