четвер, 3 жовтня 2013 р.

Вірю, що воскресне!(молитва-сподівання).



 
Боже благодатний!
Гоподи благий!
При́хисток Аратти,
й Джерело снаги -
Дай мені бандуру,
вдарити струну,
- дай мені зажуру,-
тільки не труну:
Я Тобі заплачу,
піснею смерек,-
про чужу удачу,
про своїх лелек..
- Я б хотів літати,
та не маю крил,
я б хотів співати,
та хриплю з могил..
- Я ж тобі заграю,
молитвáми дум,-
про садочок рáю,-
про вишневий сум.


 - Господи Великий!
Істинний, Святий,-
дай козацькі крики,-
дай козацький кий!

- Буду лихо бити,
буду гнати біль,-
ми з Тобою квити
Великодніх зіль!
- Вчителю Ісусе,
Вбитий на хресті,
- я Тобою вчуся,
я з Тобою в тім;
Що у Всесвіт мчало,
що дало життя,-
від Творця начало,
від Початку стяг!
Дай мені страждання,
- молоток й гвіздки,
- дай криваве рання,
й до Небес підкинь!
- І нехай до Весен
там я обізвусь:
Вірю, що воскресне
Україна-Русь!
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails