четвер, 10 жовтня 2013 р.

Мої сни належать мені!

 

Ще немає "Музею снів",
та відкрито "Музей Сновидений"
він для правильних пацанів
і для тих, хто в видіннях геній
Мені ж сниться чорна ікра,
яку їв з трьохлітрової банки,
мені сниться Господь Ра,
що виконує всі забаганки.
А вже потім і сам Дагестан
- у якому ніколи не був
сниться хвиля каспійських сутан
і мулла, що чомусь склодув.

Він не вип'є зі мною вина,
тільки кухоль великий горілки
- мої друзі - моя вина
їли ми з однієї тарілки!
Вчились разом долати стрес
у маленьких і лисих горах,
коли тяг Сивашем експрес:
потяг мертвого Командора..
Він творив повії з піску
додавав тільки трохи глини
і щілину прозоро-жорстку
і животик без пуповини.
Ми любили ловити риб
в кришталевому чорномор'ї
із скляних тікаючих скиб,
й на курей полювали в "Knorr"-і
Я продав, те що сам не з'їв,
бо забув запросити друзів
- Рим, Одеса і Тель-Авів
я кажу вам моє "excuse me"
А Балтійське море чекай,
поки в Юрмалі буде тепліше -
п'ю не "Alus" гарячий чай,
щоб у сни завітала грішна
- Світлопінна моя Ірен -
сороміцька, як свято "Ліго"
нострадамусна, як катрен
гарна, наче Стара Рига!
Я беру в свої сни лептоп
і записую враження оптом
християнські, як давній копт,
а буддійські, лише автостопом.
Відправляти вірші в інтернет
неабияке в снах безглуздя,
ніби впитися мрій з амарет,
бо ж лікери цукром розбудять
- Досягати нірвани у снах
і не бачити чітко Пророка
мене сварить за це Аллах
і сміється божок Лока.
Ти з'являєшся в темінь печер
у арабських спекотних пустелях
нестаріюча, ніби співачка Cher
і поважна, як черево Пантагрюеля.
Ти не знаєш, кохана- це шок
він вистрілює кулі, як Плевна
ти не знаєш кохана, що
я у цьому цілком певний:
Мої сни належать мені
моя віра завжди зі мною
моя дійсність у давнині,
яка скинута з аналою.
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails