четвер, 25 липня 2013 р.

Забута душа рок-н-ролу.


А я люблю
забутий рок-н-рол
в мене забута душа
від
"крейзі" гурту Мад
"фанні світ фанні адамс" гурту Світ
"нобаді фулс" гурту Слейд
я божевільний
а ви ні?
То чому саме
я Елвіс Преслі "Лав мі тендер"
а ви ні?
Я "час" гурту Пінк Флойд
я "луна" 1971 року
я їх "атомне серце Матері"
я священна корова металу
я мантра Джона Ленона
я двері Джіма Морісона
я таємниця "Червоної Рути"
гітара в руках "Драбинки на небо"
я божевільний
а ви ні?
Я божевільний..
а може під дією кайфу
від
ритмів Нірвани
а може
класичний, як ранній Діп Пепл?
Без сумніву
я не шансон
не попсовий Кіркоров
не пупок Леді Гаги
не "народний артіст Межигір`я"
я Пол МакКартні
я Джимі Хендрікс
я Дженіс Джоплін
я Jethro Tull
я Steppenwolf
Yes(Так!)
я The Cult
і King Crimson
без сумніву
Я Річі Блекмор:
Long live rock and roll!
Long live rock 'n' roll!
Long live rock and roll!
Рок-н-рол житиме вічно!
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails