середу, 24 жовтня 2012 р.

Коли вибирати ні з кого.

Захопленим виборами, як останньою
(так здається їм)
нібито піснею
невмиваним зранку
і тим, які не почистили зуби
тому, що було ліньки
відірватись від Савіка Шустера
присвячую цей верлібр...
++++++++++++++++++
- Мені чомусь бáйдуже
цієї теплої осені
хто буде наді мною звисати
з Верховної (буцімто) Ради
(зРади, МосквопаРадії, ПРоменади?),
коли ми їх начебто виберемо,
в народні, нібито, депутати,
адже зрада багатьох
надто наочна і очевидна
підрахунок голосів надто шахрайський
товариш Сталін надто живий,
а Ленін-Бланкін все ще ворушиться в мавзолеї

Я краще почищу зуби
я вип'ю ранкової кави з
солодким зефіром
бо іншого зараз не випускають
(не вистачає совісті на такий як слід)
я вимкну телевізор
наллю повний кухоль пива
 і почитаю нібито книжку,
яка називається
"Ворошиловград":
там немає сюжету,
але присутня лінія ПНХ(пішов на х!")
і так на кожній сторінці
до повного оворошиловградення:
читати подібне важко,
але я п'ю пиво і видмухую бруд
разом з шапкою чистої піни
суцільне "ХХХХХХХХХХХХ"
хрюкає голосом
в якому бракує комплексів,
а заяложена
"Москва-Пєтушки" заливає портвейн
в "Депеш Мод", який я теж прочитав
через силу
Жадан не образиться, бо
електронний друг написав мені
єдино розумне
"в цій книжці немає змісту"
а я б додав "на тверезу голову":

...Вибирати ні з кого:
боягузи ще гірші гопників,
а Україна одна - Україна понад усе!
залишається вимкнути телевізор
 ще багато-багато разів,
залишаються тільки вила,
які вже давно нагострені
працею на годувальниці-дачі:
село не підведе
огірки й помідори наквашено
горілка міцна, як вогонь
кабани продукують сало,
буряки народжують цукор,
а Партія Рецидивістів народний гнів.
 ...Коли вибирати ні з кого
я виберу хоч когось
здогадалися?
хоч когось, хто здатен тримати
в руках,
нагострені працею вила,
які здатні проткнути злодійську тушку.
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails