середу, 13 червня 2012 р.

Волонтер.

- Я маю бути волонтером
В стані манкуртів,- від людей!
Мєнтів безмовних, піонером;
- Барвінком,- поміж орхідей
Мене покликали на Євро!
(Не на футбольний стадіон);
- Не на Вороніна і Шеву,
- Бо ж є багато перепон:

Фан-зони і квитки за гроші:
Такі, - яких в мене нема.
І хами, й люди нехороші,
Й Хрещатик,- вулиця німа
- Мені нічого не говорить,-
Шипить, втрачаючи слова!
Й жерці чуж, й чужі бокори,
Й їх маса, сп'яну ділова!
Масно-тупих у ній багато:
Язичних, злодіїв, ментів
Три слова їхні, їх же матом
Язик чомусь прошелестів:
- Я маю вивчити два слова,
Та ще й англійською: Fuck you!
Для спілкування то основа
- Чужу я вивчив, як свою!
Можу тепер перекладати
Три слова "на!" і навпаки:
- Дієприслівники і дати!
Члени, "глаголи" й матюки!
І зауважте- безоплатно!
У спеку, куряву, чи дощ!
Англофакюшно, рускоматно,
У шепоті Печерських мощ.
________________________

..Євро- Дві тисячі дванадцять
Три літри пива кожний день,
М'ячик об землю разів надцять-
І вболівальник п'яний в пень!
- А я працюю волонтером
- Перекладаю залюбки:
Кажу "Ad Astra per aspéra!"
(До слів дерусь крізь матюки!)
***
Nebratan

Примітка: Ad Astra per aspéra!(латинь)- До зірок крізь тернії!
Related Posts with Thumbnails