неділю, 10 червня 2012 р.

Хто з нас фашист?



Хто з нас фашист? - Мені скажи,
Ізраїлю,- озброєний солдате!
- Нищить арабів твій режим,
То й не солдат ти, а каратель!
- А я за мову твердо став,
За українську мирну хату!
За, з карасями, тихий став,
За працю, в юності почату.

- Я працював! - Ти воював!
Саджав сади, а ти їх нищив!
Я виробляв, ти в мене крав
- І в моїй хаті вітер свище!
...Хотів, щоб мову я забув,
Сам вчив іврит всіма забутий.
Роздяг безмовного й розбув,
Ще й наказав забути Крути!
- Й послав ти Фірташа мені,
Й Калєснічєнку, й Підрахуя.
А я ж лежу і так в труні,
А я ж і так не коверзую!
- Але для тебе я фашист.
Бо українець!- Бо голодний!
Хоч ніби маю тяму й хист,
До битви давній і природний..

- Я ґой, я лох, антисеміт!
Як хочеш ще мене назвати?
Я річку переходжу вбрід,
Заходжу на єврейські чати:
Там, де ненáвидять мене.
Тільки за що, скажи солдате?
Хто тупу ненависть збагне,
Яку висловлює каратель..
***
Nebratan
Related Posts with Thumbnails