середу, 16 травня 2012 р.

Відразу за дідом.


Я лантухом вдарений підло.
Я курявою нагодований!
Любками гратись набридло:
Коханками садо-мазовини!
- Почитаю про "в горлі дере".
Почую про "пиво холодне".
Послухаю про бойкот ПАРЕ.
Понюхаю "Марш незгодних".
Залишу на мостах свій погляд!
Залишу на букетах ніс!
Ритуальний майже медогляд,
- Від хвороб, що не переніс:
Голод-Мор, як швидкісний потяг,
Тягне душу в болючий щем..
- Голокост,- Жах лишає на потім,
Відкриваючи Яд-Вашем.

Мученикам й Героям Пам'ять і Шана:
До зустрічі в райських кущах!
Труна Голодних проста і дощана,
Як вітрильник для нині сущих.
Яд-Вашем одягнений в мармур.
Колима вбрана в табірний холод:
Три руки тридцять сьомої карми,
Й "серп і молот", що смерть і голод.

А я лантухом вбитий прокльонів
- Й моє тіло готуються зжерти:
В депутанів, й мажорів-гульонів,-
Популярні жертовні трансферти!

- Я в труні тридцять третього року:
Тридцять другий.. Відразу за дідом.
Нас мільйони лежать,- бік до боку
- Брат до брата, - сусід за сусідом..
Нам не тісно в піску й чорноземі.
В бур'янах, без хрестів й пірамідок;
- Нас не згадує гід в Яд-Вашемі,
Коли їсть свій кошерний наїдок.
Лише зілля, риданням пахучим,
Ще росте на загальній могилі,
- Й поминає,- цілунком ядучим,
Світлі Душі в Господнім Екзилі.
***
Nebratan / Відразу за дідом.
Related Posts with Thumbnails