пʼятницю, 16 березня 2012 р.

Бігом з божевільні!

"Сховав світлинку покаліченого пса, яку розмістила шановна Оксана Кузан.
Дивитись на таке звірство неможливо, в сповна розумному стані.
- Це один ряд нелюдів:
Починають з псів, а закінчують людьми.
Ось звідки ростуть ноги в миколаївського жаху!
А ще з справедливої приказки: Риба гниє з голови!"
Мій допис на стіні в фейсбуці. 15.03. 2012 року..

мій комп'ютер відкликається на ім'я Дадюша,
що значить "колючка" на одній з мов
а я пишу прозою, що колеться все частіше
стрічкою моїх друзів в фейсбуці
пожежею, яка спопелила нирки й печінку
в молодої дівчини, але відпустила її катів
сокирою тварини, що відрубала півписка псу
живому
живому
живому
я плачу, обколотий голками з ненаркотичною
речовиною.

мене палять, вбивають і ріжуть світлинами
по живому
по живому
по живому
ще теплому екрану Дадюші повзуть літери
збираються в банди, жорстокуючі відеоролики
лупцюють мозок останні повідомлення про загризених
страждаючими псами дівчат.
паханат
паханат
паханат
колеться, пхаючись в тіло, пов'язкою тубільного жерця
маска Зорро
маска Зорро
маска Зорро
моя чи твоя. Коні не винні
винні винні пляшки з напалмом,
яких не вистачає катастрофічно.

голова лускає від чвиркання сємок з сусіднього
жлободрому стрьому на стрьому, бо старому
й ліричному немає місця
біль нітрохи не відпускає
бігом з божевільні, з
свавільні
свавільні
свавільні
сваволя не воля- бєспрєдєл не судочинство
відкрити вікно назовні, де сніг крига рига рига
анали
анали
анали!
Рига далеко - вони близько.
вони катують
вони вбивають
вони ріжуть
вони крадуть
всередині і назовні
скрізь, де існує
Зло.
****
Nebratan / Бігом з божевільні!
Related Posts with Thumbnails