вівторок, 20 грудня 2011 р.

Квиління вбивці ( Гуїнплен лукашенківського спецназу).

 Замість епіграфу:
Бацька Лукашенко послав спецназ на допомогу Назарбаєву в повсталий Жанаозен.



- Пістолет.- Кинджал.- Набої..
- Карабін, гвинтівку, автомат.
- Все своє,- тягаю за собою.
Бо спецпризначенець я.(SWAT).
Воно моє.- І гостре, і криваве.
Мій фатум. Вогнепальний куш.-
Моїх стволів щоденна страва,
- Тягар вогнем забитих душ.
Бронежилет в мене подвійний,
Його ношу вночі і вдень.
Він прикриває. Він надійний.
Чекай мене Нови́й Узéнь!
- Бронежилет маю подвійний,
Який ношу вночі і вдень.
Він прикриває. Він надійний.
Чекай мене Новий Узень!
Чекайте на карателя, - казахи!
- Я Квазімодо ваш,- і Гуїнплéн.
Я, за наказом Лукашенкі, плахи,
- Везу,- в розчавлений Жанаозен.

...Я SWAT, я СОБР, і я диявол.
Я зброя, тактика і смерть.
- Я, сміючись, - дітей дірявлю
Я пухну кров'ю від умерть.
Виконую старáнно я накази.
Коли за гроші,а коли за так.
І з черепів я викладати пазли.
Давно навчився і тепер мастак.
Я білорус по паспорту. Не серцем.
Я й не людина.- Лукашенкі Гуїнплен.
- Я б'ю дітей- армійським берцем,
Я б'ю жінок, наче повійок шоумен.
_____________________________

Нас так багато.. Тих, які на службі
- У тих, що ненавидять бунтарів.
Ми убиваємо спроквола і по дружбі,
Диктаторів і ханів, злодіїв й царів.
Ми стережемо Кремль і Межигір'я,
І тушки бережемо їх владик.
І заслуговуємо вбивствами довір'я,
Як добрими ділами домовик...
***
Nebratan / Квиління вбивці ( Гуїнплен лукашенківського спецназу) / 20.12. 2011
Примітки:
1.SWAT-(Special Weapons And Tactics)-Спеціальна зброя і тактика- воєнізовані елітні формування американської поліції.
2. СОБР(Специальный Отряд Быстрого Реагирования) - Воєнізовані елітні підрозділи московської поліції, що входять в склад упаравлінь по боротьбі з організованою злочинністю.
3. Квазімодо, Гуїнплен- Персонажі романів Віктора Гюгог "Собор Паризької Богоматері" і "Людина, яка сміється". Обидва мали потворний вигляд.
Related Posts with Thumbnails