вівторок, 22 листопада 2011 р.

Плач раба(Майдан-2011).


Майдан дві тисячі четвертого.
І прапори. І помаранчі
несмачні, але яскраві.
І Людка з дурками відвертими
про ЦРУ і його ланчі..
і про наркотики у каві..

Наколота -
Вона була -
Звичайно.
Блискіттям золота.
І сечею осла
Й покращенням фекальним.

Я ж на Майдані
залишився
досі
Холодний сніг не тане.
в серцеві
й та Осінь.

Я плачу
в день Свободи
не від щастя.
- Я бачу
її зрадників в негоду
надто часто.

- Я плачу
від безсилля
нашого і страху.
- Йолок роздачу
я стерпів, як і застілля,
тих, хто вів Народ на плаху.

Я плачу.
в чорноті
сьогоднішнього дня.
Я страчень
не хотів
Ввважав: це просто метушня..
Без сліз. Без звуку. Але ревно
Плачу. Я оглох й осліп душею.
Такий же раб, як і усі напевно,
- Хто знапастив клинок іржею.
***
Nebratan / Плач раба (Майдан-2011) / 22.11. 2011 р.
Related Posts with Thumbnails