понеділок, 13 червня 2011 р.

І КЛОУНИ-МАРІОНЕТКИ МЕНЕ ЧИТАЮТЬ?

На сайті фсбешно-клоунського угрупування "братство", керованого агентом- "ініціативником" московських спецслужб Дімоном Корчем, в колонці "наші автори" з"явилась кнопка-посилання на мій сайт "Nebratan" на платформі Blogger.

Заявляю, що автором "братства" я ніколи не був і не буду.

Щодо посилання, то код для розміщення його в вільному доступі на моєму сайті і розмістити в себе його може будь-хто.

Мотиви розміщення кнопки-посилання на мій блог на сайті фсбешно-клоунського сайту "братство" мені невідомі, але дії ФСБісів, як завжди пахнуть сірководнем, простіше кажучи смердять.. Бо написати про когось, що він "автор" "братства" означає не що інше, як скомпроментувати будь-кого.


Але ж люди не такі дурні, як ви думаєте,- клоуни-маріонетки! - Вони розберуться хто є хто. Неминуче розберуться!
Related Posts with Thumbnails