четвер, 20 січня 2011 р.

ПОРАДА РАЗВЄДЧІКА ЛУКЄ МУДІЩЄВУ.

"Бліннн. Вже 8.20 а не спамши. Я здурів. Запріть мене в дурдомі.
* Хочете прикол?
* А я ні."
-Цитата з стіни Фейсбуку.(з метою досягнення шюткі юмору в вірші-анекдоті використаний суржик-фєня, якою іноді балакає уважаємий савєцькім народом- пабєдітєлєм, - Максім Максімич Ісаєв- Штьірліц).
ПОСЛУХАЙТЕ АУДІОВЕРСІЮ ВІРШУ-АНЕКДОТУ:

І сказав Максім Максімич:
Як засів я за Фєйсбук,
Просидів там дурачина.
Аж добу дурдомних мук!
Тож запріть мене у дурку,
На руках, хоч принесіть!
Заспіваю я там "Мурку",
Прощебечу "Віть, віть, віть"
Й відізветься Й-анукович!
- На свій сяде вертоліт,
Й буде все в нас по приколу,
І відправимось в політ!


Облітаємо простори,
Межигірських паханищ,
І Фєйсбук побачим й гори,
І долярів сотні тищ!

Там стрибають вовкулаки,
І пасуться кенгуру!
Злобно гавкають собаки,
Свинки ж рохкають: хрю-хрю!
А в маєтку заповіднім,
Золотий відлит басейн!
Віскі й пиво в ньому видно.
То ж позаздрив би й Хусейн!
Там Ахмєтова і Анка,
І Антоша Чєхонте,
Й Анка Гєрман і циганка,
В делікатнім декольте!
Та немає чомусь Люди,
Що об"їлась апельсин!
Невідомо чому всюди,
Їздить Фйодорич один!

Є і дуб із Лукоморя,
Посадив його Лука,
Що вірші писав із горя,
Відтоптавшись на дівках!
На деревах вітер свище,
Дуб від старості скрипить;
І зітха Лука Мудіщев.
Теж, як Вітя хоче жить!

І сазав Максім Максімич:
Ти , Мудіщєв не лукав!
Жив би й ти так, -дурачина,
Якби шапок теж накрав!

З Вітєй я літав в развєдку,
Бачив множество обнов!-
Відламай від дуба вєтку,
І гайда трясти лохов!
В кого шапку чи сережку,
В кого гривненьку чи дві
Й золоту збудуєш лежку,
Укладайся там й балдій!
І тоді, як Й- анукович,
Будеш правити "страной",
І дівок водить в алькови,
Синьо-білой чередой!
Завжди солодко пожрамши,
І нащо тоді Фейсбук,
Як з трьома дівками спамши,
Не рахуючи ще сук!
Це тобі не людям дулю,
Й не податки від Пахла!
Золотеньку мати люлю,
Розміром на пів- села!

***
Nebratan/ АНЕКДОТИ ПРО ШТЬІРЛІЦА/ ПОРАДА РАЗВЄДЧІКА ЛУКЄ МУДІЩЄВУ / 20. 01. 2011 року.
Related Posts with Thumbnails